♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب امروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

سیستم ترمزهای هیدرولیکی یکی از بهترین و مطمئن ترین سیستم های ترمز است. ولی این سیستم بصورت نخستین خود

تک کاناله دارای عیب بزرگی بود. بدین ترتیب که هرگاه به دلیلی، شکستگی جزئی در یکی از لوله های ترمزها بوجود می آمد.

در اثر نشت مایع ترمز و یا وارد شدن هوا در سیستم کلی تمام سیستم ترمز از حالت فعالیت خود بیرون آمده و خطرآفرین می شد.

برای از میان برداشتن این عیب، خودروسازان و یا شرکت های تولید کننده ی سیستم های ترمز،

مجبور به تقسیم کردن نیروی ترمز در دو مدار یا کانال جداگانه بودند.

 

بدین ترتیب که نیروی ترمز از طریق فشار هیدرولیک به دو بخش یکی برای چرخ های جلو و دیگری برای چرخ های عقب سیم شدند.
طراحی و تولید این سیستم جدید بسیار خوب بود ولی هنوز قانع کننده بنظر نمی رسید چرا که در این صورت ایجاد شکستگی

کارشناسی رنگ خودرو :  آموزش ریکاوری رنگ خودرو تبریز

در لوله های ترمز جلو و قفل یا بلوکه کردن چرخ های عقب , اتومبیل ها بشدت به دور خود چرخیده و از کنترل خارج

می شدند.
در اینجا بود که سوئدی ها راه حل این مشکل را پیدا کردند. بدین ترتیب که کمپانی ساب  Saab ترمزهای هیدرولیکی

دو کاناله بصورت ضربدری را طراحی و تولید نمود.

بدین صورت که چرخ سمت راست جلو به همراه چرخ سمت چپ عقب از یک کانال و چرخ سمت چپ جلو از کانال دیگر

تغذیه می شدند. کمپانی های اتومبیل سازی ولوو و ب ام و بر روی طرح بهتری کار کردند بدین ترتیب که هر دو چرخ

جلو هر کدام از یک کانال دیگر تغذیه شده و دو چرخ عقب نیز هر کدام با کانال مستقل خود مرتبط می شدند .

بدین ترتیب در صورت بروز اشکال و یا شکستگی در یکی از لوله های هیدرولیک چرخ ها،

تنها همان چرخ بود که قابلیت ترمزگیری را از دست می داد و کنترل اتومبیل بسیار راحت و مطمئن

می شد.

لوله ها و شیلنگ های سیستم ترمز باید به دور از لبه های تیز و با فاصله از اجزاء متحرک و مرتعش شوند.

برای نصب و اتصال لوله ها به بدنه خودرو از بست و گیره هایی با روکش لاستیکی استفاده هنگامی که چندین لوله در کنار

یکدیگر نصب می شوند با استفاده از گیره های شاخه ای مناسب ،بایستی از  تماس و برخورد با یکدیگر مجزا

نگه داشته شوند.

 

هنگام عبور لوله ها از میان بدنه فولادی از واشرها و گردگیرهای لاستیکی استفاده می شود.

کارشناسی رنگ خودرو :  اموزش ترکیب رنگ خودرو شیراز

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷-03133332718

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان