• اجرای نانو سرامیک و محافظت از رنگ خودروتوسط آموزشگاه فنی نخبگان

هنگامی که مالک یک اتومبیل، عبارت لایه محافظ رنگ خودرو، یا پوشش رنگ خودرو را می شنود، ذهنش به طرف لایه ای از تفلون، یا به طور کلی یک لایه محافظ الحاقی معطوف می شود.

حال آن که در این جا منظور از محافظت سطحی، ایجاد ساختاری مولکولی است که ماده ای پدید می آورد، غیر قابل نفوذ در برابر عوامل مخرب محیطی و در نتیجه، دارای حداقل آسیب پذیری است .

این پوشش های این چنینی که به پوشش های سرامیکی هم مشهور هستند، با استفاده از تکنولوژی نانو به پر کردن حفره های سطحی بدنه خودرو مبادرت می ورزند و بدنه ای شفاف و آینه ای پدید می آورند..

 

 

• درباره آموزشگاه

این آموزشگاه با سابقه ای چندین ساله و درخشان، با داشتن بیش از ۶۰۰ مرکز فعال و تخصصی کارشناسی رنگ خودرو در سطح کشور و همچنین کسب عنوان برتر مدیران شاسیته ملی سال ۹۷ مدیریت محترم این آموزشگاه، با کادر آموزشی مجرب و متخصص آماده ارائه تمامی آموزش های تکمیلی کارشناسی رنگ خودرو به متقاضیان عزیز ( پذیرش به صورت خانم و آقا ) از سراسر کشور می باشد.

 

 

خاصیت منحصر به فرد دیگری که می توان برای این پوشش ها برشمرد super hydrophobic و همچنین anti-graffiti می باشند. به این معنی که اگر مایعی بخواهد به سطح خودروی شما بچسبد و سبب ساز آسیب شود؛ با وجود این لایه سرامیکی، بدنه چسبندگی ندارد و به راحتی مایع از سطح جدا میشود و می افتد.

به واقع با اندکی تلاش تمامی مواد اضافی و زاید خودرو از بین خواهند رفت. کلام آخر این که خودروی شما دیرتر کثیف خواهد شد و هنگام کثیفی به راحتی تمیز می شود.

علاوه بر حل و مرتفع ساختن این مشکلات ساده، وجود لایه ی سرامیکی در برابر مواد مخرب شیمیایی و حتی برخوردهای سنگین؛ از بدنه ی خودروی شما محافظتی قدرتمندانه نمایش می دهد..

همان طور که می دانید؛ هنگامی که از پوشش های سرامیکی استفاده می کنیم نتیجه کارمان شبیه استفاده از واکس ها نیست و به این معنی نیست که ما تنها یک لایه روی بدنه و رنگ خودرو قرار دهیم؛ بلکه در رنگ بدنه ی خودرو تغییرات ساختاری و مولکولی ایجاد می کنیم.

این امر دوام و ماندگاری پوشش سرامیکی روی بدنه اتومبیل را افزایش داده و همچنین سبب ساز ارتقای عملکرد محافظتی می شود.نحوه ایجاد این لایه سرامیکی با ساختار مذکور به این کل است که یک ماده پلیمری با دست روی بدنه خودرو مالیده می شود و این ماده در اثر فعل وانفعالات شیمیایی که با رنگ کارخانه ای خودرو انجام میدهد لایه ای مقاوم و سخت جهت محافظت از رنگ در برابر عوامل خارجی بر روی بدنه ایجاد خواهد کرد.علاوه بر زیبایی و درخشش فوق العاده ظاهری ایجاد خ می کند .

• فواید استفاده از پوشش سرامیک برای بدنه خودروها

اگر از افرادی هستید که یک خودروی اسپرت و لوکس دارید و از رانندگی با اون نهایت لذت رو میبرید. حتما به این موضوع فکر کرده اید که خودروی شما تا کی می تواند همین قدر جذاب و درخشان و لوکس برایتان باقی بماند .

بالاخره روزی لطمه ها و تخریب های جزئی محیطی دست به دست هم می دهند و چهره خودروی شما را دستخوش تغییرات ناخوشایند می کنند..

کارشناسی رنگ خودرو :  اموزش اجرای نانوسرامیک خودرو اصفهان

صنعت دیتیلینگ خودرو در سالهای اخیر پیشرفتهای زیادی کرده است و جدیدترین تکنولوژی اش در زمینه محافظت و ترمیم رنگ خودرو، پوشش نانو سرامیک میباشد که به عنوان بهترین لایه محافظ برای بخشهای داخلی و خارجی اتومبیل شناخته میشود.

طوری که تحت هر شرایطی با هر میزان استفاده، بدنه خودروی شما مثل روز اول بدرخشد..

• آینه‌های همیشه تمیز

یکی از مشکلات آینه‌های خودرو، هنگامی است که برای مثال راننده خودروی عقب، نور بالا روشن می‌کند و دید راننده جلوی خود را محدود می‌کند.

در این شرایط آینه‌هایی با پوشش نانو، نور مزاحم را بازتاب نمی‌کند و ایمنی راننده را بالا می‌برد. از طرفی آینه‌های خودرو بعد از مدتی جرم می‌گیرد و یکی از روش‌های خانگی و رایج استفاده از خمیر دندان برای تمیز کردن آنهاست. اما فناوری نانو با پوشش اشعه فرابنفش، سطح آینه‌ها و چراغ‌ها را ضدخش و ضدجرم می‌کند.

نوع دیگر از مواد نانویی نیز آب گریز است و هنگامی که روی سطوح مختلف ازجمله شیشه، اسپری می‌شود، سطح آب گریز می‌شود. در این شرایط با این که گرد و غبار روی شیشه می‌نشیند، اما پاک کردن آن به آسانی ممکن است و هنگام بارندگی نیز دید راننده محدود نمی‌شود.

 

پوشش نانو سرامیکی به دلیل خاصیت محافظتی قوی و ماندگاری بالایش، بهترین انتخاب برای ماشین باز هایی است که می خواهند ماشین خود را برای چندین سال مثل روز اول نو و درخشان رند.. آموزشگاه فنی نخبگان ارائه بهترین و معتبرترین خدماتنگه دا در این زمینه به علاقه مندان و مالکان خودرویش از اجرای نانو سرامیک ، بدنه خودرو می بایستی در سه مرحله به طور کامل پولیش گردد.

پولیش مورد استفاده باید سازگار با سرامیک باشد. پولیش های جامد یا مایع سیلیکونی با نانوسرامیک سازگار نمی باشند. پولیش به گزارش کارپرس، از همین سو در چند سال اخیر با گسترش فناوری‌های مختلف در صنعت اتومبیل‌سازی، کارشناسان و متخصصان در سراسر جهان توانسته‌اند راه‌کار‌هایی برای از بین‌بردن لکه‌ها و بر طرف کردن خط و خش‌های بوجود آمده بر روی بدنه خودرو‌ها ابداع کنند که عمومی‌ترین آن‌ها استفاده از پولیش و واکس مخصوص اتومبیل‌ها است.

 

• آموزش تشخیص رنگ شدگی خودرو 

 هنگام خرید خودروی دست دوم، باید مراقب باشید خودروی مورد نظر تصادفی نباشد. یا اگر تصادفی است دست‌کم تصادف سنگینی نداشته باشد.

البته درست کردن ظاهر یک خودروی تصادف کار چندان سختی نیست، اما روبه‌راه کردن فقط ظاهر خودرو با تعمیرات اساسی آن تفاوت بسیار بزرگی دارد.

وقتی می‌خواهید یک خودروی دست دوم بخرید باید موارد متعددی را بررسی کنید تا مطمئن شوید، خودرو تصادفی نیست.با ما همراه باشید واز آموزش های لازم وتجربیات کارشناسان آموزشگاه فنی نخبگان بهره مند شوید.

در چند سال اخیر با گسترش فناوری‌های مختلف در صنعت اتومبیل‌سازی، کارشناسان و متخصصان در سراسر جهان توانسته‌اند راه‌ کار‌هایی برای از بین‌بردن لکه‌ها و بر طرف کردن خط و خش‌های بوجود آمده بر روی بدنه خودرو‌ها ابداع کنند که عمومی‌ترین آن‌ها استفاده از پولیش و واکس مخصوص اتومبیل‌ها است برای مدت هایی مدید، بهترین روش برای محافظت از رنگ خودرو در برابر شرایط مخرب محیطی، استفاده از واکس خودرو بود.

کارشناسی رنگ خودرو :  اموزش ترکیب رنگ خودرو سمنان

هرچند در مورد واکسها اگر با درجه کیفیت بالا و به صورت مناسب استفاده می شدند، تا حد قابل قبولی جواب می داد.اما محدودیت هایی هم وجود داشت. نسل جدیدی از پوشش های محافظ خودرو در حال جایگزینی با واکس هستند. در ادامه نگاهی دقیق تر به جزییات پروسه این تغییر و جایگزینی می پردازیم.

خوشبختانه اکنون خریداران، ابزارهای محافظتی متفاوتی نسبت به گذشته در دسترس دارند. امروزه با دستگاه های تشخیص رنگ خودرو نگاه‌های متنوع و شناخته‌شده‌ای وجود دارند که در خرید خودروهای کارکرده و کارشناسی آن خودروها، به خریداران کمک می‌کنند.

البته ضمانت صددرصدی در این زمینه وجود ندارد و همچنان باید مراقب باشید خودروی تصادفی نخرید. اگر در این زمینه تخصصی ندارید، گاهی اوقات می‌توانید از کارشناس خودرو کمک بگیرید.

این کارشناسان هنگام خرید خودروی کارکرده، موارد متعددی در نظر می‌گیرند که در ادامه به ۱۰ مورد از آنها اشاره شده است. با دانستن این موارد تا حد زیادی می‌توانید از تصادفی بودن یا نبودن خودرو مطمئن شوید.موزشگاه فنی نخبگان با چندین سال سابقه درخشان در امر آموزش کارشناسی رنگ خودرو به صورت تخصصی دوره های حرفه ای برگزار می نماید.

• مزیت اصلی استفاده از پوشش نانو سرامیک برای بدنه ماشین ها

۱- بهترین راه ایجاد محافظت از رنگ خودرو

ایجاد پوشش نانو سرامیک، روی بدنه خودرو باید به منزله یک محافظ قدرتمند برای حفاظت از سطح خارجی خودرو به حساب بیاید. این پوشش نه تنها از رنگ خودرو در برابر خراش رنگ، آفتاب سوختگی، لک شدن، ضربه پرتاب اجسام و … محافظت می کند، بلکه می تواند در مقیاسی بزرگتر سلامت کلی خودرو را به ارمغان بیاورد.

هر روز، می تواند روز ایجاد آسیب به خودرو باشد. تصادف، عوامل خوردگی و مواد شیمیایی مخربی که در معابر و راه های برون شهری با بدنه ماشین تماس پیدا می کنند همه و همه می توانند سبب ساز تخریب هایی شدید شوند.

در چنین شرایطی وجود یک لایه سرامیکی، که از دل پیشرفت های تکنولوژیک نانو بیرون آمده می تواند صحت و سلامت خودرو را تضمین کند.

۲- دوام و ماندگاری بالای پوشش نانو سرامیک

همانطور که می دانید پوشش های نانو سرامیکی تنها نمونه های موجود در بازار نیستند. اما بدون شک با کیفیت ترین آن ها قلمداد می شوند. این مواد سرامیکی بر خلاف نمونه های سنتی مثل واکس خودرو، در برابر شرایط اسیدی و جوی نامساعد قدرتمند عمل می کنند و با هر اتفاقی از بین نمی روند.

کوتاه سخن اینکه با استفاده از پوشش های نانو سرامیکی چندین سال می توان از صحت و سلامت بدنه خودروی خود اطمینان داشت. به طور مثال اگر از واکس ماشین استفاده می کنید باید سالی چند بار آن را تجدید کنید.

۳- خودروی شما تمیز تر باقی می ماند

خاصیت پوشش های نانوسرامیکی تنها ماهیت محافظتی نیست. بلکه به دلیل ساختار مولکولی و شیمیایی خاصی که دارد، از چسبیدن مواد، اشیا و ذرات ریز و درشت ممانعت به عمل می آورد.

به اصطلاح به آن خاصیت آبگریز گویند. این عملکرد منحصر به فرد به دلیل ایجاد تغییر در ساختار مولکولی سطح خودرو می باشد. به این صورت که اجازه ورود عوامل مخرب به منافذ رنگ بدنه ماشین داده نمی شود و از این طریق خودرو همواره تمیز به نظر می رسد.

کارشناسی رنگ خودرو :  اموزش تشخیص رنگ خودرو

به بیان ساده تر باید گفت که کثیفی ها جایی پیدا نمی کنند تا به آن بچسبند و در نتیجه از بدنه خودرو به پایین می لغزند. در نهایت این که با در اختیار داشتن چنین ویژگی منحصر به فردی هیچ ترسی از حضور در جاده ها نخواهیم داشت، زیرا هیچ عامل مخربی به بدنه ماشین شما نخواهد چسبید.

۴- بر طرف ساختن نیاز به واکس خودرو

قدیمی و سنتی ترین اقدام برای ایجاد محافظت از رنگ خودرو استفاده از واکس های موجود در بازار است. مشکل اصلی این روش دوام و پایداری کم واکس ها، در کنار قدرت محدود و معدود آن ها در ایجاد محافظت از خودرو است.

در نتیجه اگر واکس خودرو انتخاب ما باشد، ناچاریم سالانه چندین نوبت خودروی خود را به واکس آغشته کنیم. حال آنکه اگر به پوشش های سرامیکی روی بیاوریم تا چندین سال به محافظت از رنگ خودرو فکر هم نخواهیم کرد.

۵- مقرون به صرفه بودنشاید در نگاه اول به دلیل پر زرق و برق بودن نام

این دیگاه ایجاد شود که استفاده از پوشش های نانوسرامیک انتخابی است پر هزینه. درحالی که در مقایسه با واکس مقرون به صرفه تر است.

بیایید حساب و کتاب کنیم. اگر بخواهیم از واکس استفاده کنیم در سال از یک تا ۳ ماه یک بار به خرید واکس احتیاج خواهیم داشت. یعنی هر سال ۴ بار و هر بار ۲۰۰ دلار هزینه خواهید کرد.

در واقع سالی ۸۰۰ دلار. در ۵ سال شما ۴۰۰۰ دلار هزینه واکس داده اید. حال آن که یک بار استفاده از پوشش سرامیکی چند سال ماشین شما را پوشش خواهد داد. و نیاز به تجدید در این مدت نخواهد داشت.

سرامیک خودرو هزینه ای درحدود ۱۵۰۰ دلار در پی خواهد داشت. کدام به صرفه است؟رای ماشین بازها انتخاب بین کیفیت و زیبایی تصمیم بسیار سختی است. اما پوشش سرامیکی این مشکل را حل کرده است.

با انتخاب پوشش های سرامیکی هم کیفیت محافظت از خودرو در سطوحی بالا ارائه می شود و هم زیبایی خودرو ارتقا می یابد. به بیان دقیق تر علاوه بر ایجاد ساختاری قدرتمند در برابر عوامل خارجی و جلوگیری از خراش رنگ خودرو، ظاهر براق ، درخشان، صیقلی و آیینه ای خودرو محسور کننده خواهدبود.

 

 

• سرفصل های آموزش تخصصی دوره کارشناسی رنگ خودرو

اگر تخصص کافی برای انجام فعالیت های اقتصادی را ندارید نگران نباشید.آموزشگاه فنی نخبگان با چندین سال سابقه درخشان و اشتغال زایی ۳۰۰ مرکز کارشناسی فعال در کشور راه را برای افرادی که دارای سرمایه اندک وبه دنبال سود بالا هستند هموار خواهد کرد.موزشگاه فنی نخبگان با چندین سال سابقه درخشان در امر آموزش کارشناسی رنگ خودرو به صورت تخصصی دوره های حرفه ای برگزار می نماید.

 

• مقدمات رنگ خودرو

انواع عملیات رنگ آمیزی و کارشناسی خودرو
تجهیزات اندازه گیری رنگ بدنه خودرو
روش های تشخیص رنگ شدگی بدنه خودرو
ابزار مورد نیاز تشخیص رنگ شدگی بدنه خودرو
کارشناسی رنگ بدنه خودرو

کارشناسی رنگ بدنه خودرو های سواری
کارشناسی رنگ بدنه خودرو های خارجی
کارشناسی رنگ خودرو بدنه کامیون
کارشناسی رنگ خودرو بدنه تریلر

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان