♦ آموزش کارشناسی رنگ خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ انواع سنسورها

• سنسور دمای مایع خنک کننده

از آن به عنوان سنسور دمای خنک کننده موتور (ECTS) نیز یاد می شود و وظیفه آن اندازه گیری دمای مایع خنک کننده یا ضد یخ در سیستم خنک کننده است.

این قطعه به همراه واحد کنترل الکتریکی خودرو کار می کند و به شما نشان می دهد که چه مقدار گرما از موتور می آید. اطلاعات سنسور به

واحد کنترل می رود و اگر دما در سطوح بهینه نباشد، واحد تغییراتی را برای اصلاح انحراف آغاز می کند.

برخی از تغییرات شامل نرخ پاشش سوخت، زمان جرقه زنی و روشن و خاموش کردن فن الکتریکی است.

• سنسور دمای هوای ورودی (IAT )

سنسور دمای هوای ورودی یکی از اجزای مهم خودرو است زیرا به تعیین و نظارت بر دمای هوای ورودی به موتور کمک می کند تا هنگام متعادل کردن مخلوط هوا و سوخت، اندازه گیری های مناسب را انجام دهد.

  اموزش اجرای نانوسرامیک خودرو یزد

هوای سردتر معمولاً متراکم تر از هوای گرم است و برای حفظ تعادل مخلوط برای عملکرد کارآمد وسیله نقلیه به سوخت بیشتری نیاز دارد.

سنسور معمولاً روی منیفولد ورودی نصب می‌شود و نوک آن در معرض دید قرار می‌گیرد تا به تشخیص دمای هوای ورودی کمک کند.

این اطلاعات را به کامپیوتر موتور ارسال می‌کند تا تغییرات لازم را در تزریق سوخت انجام دهد تا تعادل هوا و سوخت برقرار شود.

• سنسور فشار مطلق منیفولد

سنسور فشار مطلق منیفولد (MAP) در موتورهای احتراق داخلی رایج است و اطلاعاتی در مورد فشار خلاء موتور می دهد.

اطلاعات به واحد کنترل موتور می رود و به محاسبه چگالی هوا کمک می کند. محاسبات تصویر واضحی از سنسور جریان هوا ارائه می دهد.

به طور خلاصه، سنسور فشار مطلق منیفولد مانند سنسور جریان هوای جرمی عمل می کند، زمانی که به نتیجه نگاه می کند تا نرخ جریان

جرم هوا را نشان دهد. نرخ تعیین شده از محاسبات به واحد کنترل کمک می کند تا نسبت کاملی از سوخت تزریق شده را بدست آورد،

که مخلوط هوا و سوخت را متعادل می کند.

• سنسورهای ضربه

ضربه زدن یکی از مشکلات رایج موتور در موتورهای انژکتوری است. این ناشی از احتراق نامناسب مخلوط هوا سوخت است و هنگامی که احتراق

را روشن می کنید، متوجه کوبیدن آن خواهید شد. آنها برخی از سنسورهایی هستند که در موتورهای دیزلی استفاده می شوند،

اما می توانید آنها را به طور برجسته در خودروهای بنزینی نیز پیدا کنید.

سنسورهای ضربه به ارتعاشات ناشی از “کوبش” ناشی از احتراق ناقص توجه می کنند. سیگنال‌های ارتعاشی را به پردازنده روی موتور ارسال می‌کند،

  اسپویلر خودرو

که به نوبه خود، ناهنجاری‌ها را تصحیح می‌کند تا از سوختن کارآمد مخلوط هوا و سوخت اطمینان حاصل شود.

• سنسورهای میل لنگ

این یک جزء الکتریکی است که در موتورهای دیزلی و بنزینی وجود دارد. این سنسور موقعیت و سرعت چرخش میل لنگ را که بخش مهمی از خودرو است،

کنترل می کند.

واحد مدیریت موتور از اطلاعات حسگر برای کنترل انواع متغیرهای موتور مانند تزریق سوخت و زمان جرقه زنی استفاده می کند.

همراه با سنسور میل بادامک برای بهبود راندمان کلی خودرو کار می کند.

• سنسورهای دمای سوخت

بخش قابل توجهی از حرکت خودرو به تزریق سوخت بستگی دارد. از این رو، این فعالیتی است که باید همیشه ایده آل باشد.

چندین حسگر به تزریق سوخت در موتورهای احتراق داخلی اختصاص داده شده است که یکی از آنها سنسور دمای سوخت است.

سنسور دمای سوخت همانطور که از نامش مشخص است دمای سوخت را تشخیص می دهد. نقطه تمرکز اصلی در چگالی سوخت نهفته است

زیرا سوخت داغ چگالی کمتری نسبت به سوخت سرد دارد. تفاوت در مقادیر چگالی بر میزان سوخت تزریق شده تأثیر می گذارد.

این سنسور به تنظیم جذب سوخت کمک می کند که متعاقباً آلایندگی و مصرف را کنترل می کند.

♦ نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

  اموزش کارشناسی رنگ خودرو تهران

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

 

♦پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

 

• پل های ارتباطی ما:

03133332718_03133323448_03133323447_09140257001_09136776007_09359130499

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان