تماس با ما

آموزشگاه فنی نخبگان اولین ، بزرگ ترین و مجهز ترین مرکز آموزش در کشور با بیش از ۸۰۰ مرکز کارشناسی فعال در سطح کشور بوده همچنین برگزار کننده قوی ترین دوره های آموزشی صنعت خودرو از قبیل آموزش کارشناسی خودرو، آموزش ریکاوری خودرو( دیتیلینگ ) ، آموزش کار با دستگاه دیاگ ، آموزش ترکیب رنگ خودرو، آموزش صافکاری پیشرفته PDR ، آموزش شیشه دودی خودرو، آموزش ترمیم شیشه خودرو ، آموزش هادروگرافی ، آموزش اجرا کاور بدنه خودرو، با ارائه ی مدارک معتبر دانشگاهی و رسمی در تلاش است تا با آموزش صحیح وکاربردی و بااستفاده از دانش و تجربه اساتید مجرب ،گامی راهبردی در ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای عموم بردارد.

دوره ها تماما کاربردی بوده و از سطح مبتدی تا حرفه ای آموزش داده می شوند.بخش عمده دوره های آموزشی عملی می باشد که پس از آموزش تئوری، کارآموزان به مراکز آموزشی منتقل می شوند. در کارگاه فنی تمامی تجهیزات مورد نیاز حرفه ها موجود می باشد.

آموزش ها بصورت صفر تا صد صورت می گیرد و هنرجویان می توانند بدون هیچ دغدغه ای در دوره های ما ثبت نام نمایند. تمامی امور وابسته به هر رشته از قبیل معرفی انواع ابزار کار ،خرید ابزار با کیفیت و قیمت مناسب ،نحوه ی راه اندازی کسب و کار و گرفتن پروانه کسب و کار به صورت مشاوره رایگان به هنرجویان داده می شود.

آموزشگاه فنی نخبگان با برترین و ماهرترین اساتید در تمامی حوزه های آموزشی، در نظر دارد تا هنرجویان و کارآموزان عزیز را تا سطح کاملا پیشرفته و حرفه‌ای آموزش داده و با اعطـای مدرک دانشگاهی و بین و المللی ، آن‌ها را بدون سرمایه و تنها با اتکا به مهارت کسب شده، وارد بازار کار کند.

تماس با مدیریت : 09136776007

تماس با پشتیبانی: 09140257001

شماره آموزشگاه: 03133332718

شماره آموزشگاه:03133248327

آدرس : اصفهان خیابان امام خمینی – خیابان بابوکان – نبش تقاطع اول سمت راست آموزشگاه فنی نخبگان

ارتباط با متخصصان