♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب امروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

•پمپ سوخت:

برای انتقال سوخت از باک به سیستم سوخت رسانی نیاز است که از یک پمپ استفاده شود.

پمپ سوخت باعث به جریان افتادن سوخت درون لوله ها گردیده و سوخت را از باک به سوی 

سیستم سوخت رسانی هدایت می نماید.

پمپ سوخت گاهی اقات دارای مکانیزم مکانیکی و گاهی دیگر بصورت برقی می باشد.

پمپ سوخت مکانیکی نیز گاهی اوقات بصورت روتوری و گاهی دیگر بصورت دیافراگمی می باشد. 

•فیلتر سوخت:

به منظور جلوگیری از ورود ذرات شناور و آشغال به سیستم سوخت رسانی معمولا در مسیر انتقال سوخت

از چندین صافی و فیلتر استفاده می شود.بطور مثال در اکثر اوقات در ابتدای لوله خروجی از باک یک صافی

(توری)قرار داده می شود تا از عبور ذرات شناور جلوگیری نمیاد.

همچنین معمولا قبل از ورود سوخت به سیستم سوخت رسانی یک فیلتر کاغذی قرار داده می شود.

این فیلتر بصورت یک حباب شیشه ای می باشد که درون آن صافی های کاغذی و یا سرامیکی وجود دارد.

•فیلتر هوا:

سیستم سوخت رسانی خودرو از هر مدل که باشد در نهایت ضرورت داردکه سوخت با هوا مخلوط

گردد.بنابراین در تمامی سیستم ها نیاز به مقداری هوا داریم که همراه سوخت وارد سیلندر های موتور گردد.

از انجایی که در هوای محیط مقدار زیادی گرد و غبار و ذرات معلق وجود دارد لازم است که این هوا قبل

از ورود به موتور از درون یک فیلتر عبور داده شود و پس از تصویه آن و جداسازی ذرات معلق وارد موتور شود.

•مانیفولد هوا:

مانیفولد هوا به عنوان مجرای ورودی هوا می باشد.این قطعه دقیقا بر روی سیلندر نصب گردیده و جریان هوا

را به سوی سوپاپ های هوا هدایت می نماید.البته توجه داشته باشید که در موتور های بنزینی مخلوط هوا

و بنزین از داخل مانیفولد هوا عبور می نماید.ولی در موتور های دیزل هوا به تنهایی عبور میکند. 

•سوپرشارژ:

عامل طبیعی مکش هوا به داخل سیلندر پایین رفتن پیستون می باشد.زیرا هنگامی که پیستون به سمت پایین

حرکت می کند حجم داخل سیلندر به سرعت افزایش پیدا کرده و باعث کاهش فشار در داخل سیلندر می شود.

همین موضوع عامل حرکت هوا از طریق فیلتر هوا به داخل سیلندر می باشد.در بسیاری از موتور های جدید

به منظور بالا بردن راندمان عملکرد موتور از یک عامل خارجی دیگر نیز برای ورود هوای بیشتر به داخل سیلندر

استفاده می کنند.

هشدار

متاسفانه اخیرا مشاهده شده است برخی از افراد فرصت طلب,

بدون داشتن دانش کارشناسی رنگ خودرو و عدم آگاهی کامل از مبحث

مهم کارشناسی رنگ خودرو اقدام به برگزاری دوره های آموزش کارشناسی و

تشخیص                                         رنگ                                  شدگی

خودرونموده و باعث ایجاد مشکلاتی در این زمینه برای علاقمندان حوزه کارشناسی رنگ خودرو شده اند.

 

تبلیغات کاذب

ونیز افردی با دادن آگهی در سایت های مختلف اینترنتی به بهانه آموزش از

علاقمندان به رشته کارشناسی رنگ خودرو مبالغی را دریافت کرده و پس از آن

جوابگوی افراد نمی باشند.

لذا خواهشمندیم به هیچ عنوان قبل از حضور و اطمینان از صحت

گفته افراد هیچگونه مبلغی را به حساب هیچ فردی واریز ننمایید.و قبل

از هرگونه اقدامی با کارشناسان آموزشگاه فنی نخبگان مشورت کنید.

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان