♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ انواع کلاچ

• کلاچ های اهرمی

در این دسته از کلاچ ها برای عمل قطع و وصل نیرو از انرژی عضلانی کمک گرفته میشود.

در این نوع کلاچ ها برای صرف نیروی کمتر، گاهی از وسایل کمکی هیدرولیکی استفاده می شود.

کلاچ های اهرمی به سه دسته د اصطکاکی، یکطرفه و قلاب شونده تقسیم می شوند.

• کلاچ های اصطکاکی

• کلاچ های یک صفحه ای با فنرهای مارپیچی

• کلاچ های یک صفحه ای با فنردیافراگمی (خورشیدی)

• کلاچ های دو صفحه ای با هر دو نوع فنر

•کلاچ های چند صفحه ای

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

♦ کلاچ های خودکار

این گروه کلاچ هایی هستند که قطع و وصل ارتباط در آنها بطور خودکار انجام می شود.

• کلاچ های وزنه ای

• کلاچ های هیدرودینامیکی

• کلاچ های الکترو مغناطیسی

کارشناسی رنگ خودرو :  آموزش صفرشویی و کابین رنگ خودرو

• کلاچ های ترکیبی، که ترکیبی از چند نوع کلاچ ذکر شده هستند.

♦ کلاچ های اصطکاکی خشک یک صفحه ای

این نوع کلاچ امروزه در اکثر اتومبیل ها مورد استفاده قرار می گیرد. کلاچ یا کاسه کلاچ شامل:

• صفحه کلاچ

• صفحه فشار دهنده

• انگشتی کلاچ

• فنرهای مارپیچی می باشد.

صفحه کلاچ که عضو متحرک کلاچ را تشکیل می دهد روی سطح صاف و صیغلی فلايويل

(چرخ طیار یا فلایویل یک نوع ارتعاش گیر مکانیکی است که دور متغیر و نامنظم موتور را یکنواخت می نماید.)

چون نیرو از طریق اصطکاک منقل می شود، لذا بایستی صفحه کلاچ را تحت تأثیر نیروی فشاری قرار دهیم.

برای این منظور صفحه کلاچ بوسیله صفحه فشار دهنده و از طریق چندین فنر مارپیچی به صفحه چرخ لنگر فلایویل فشرده می شود، برای کسب اصطکاک زیادتر دو طرف صفحه کلاچ را لنت مخصوصی میکوبند.

دیسک و صفحه کلاچ بوسیله چندین پیچ به فلایویل محکم می شود. در حالت عادی که از پدال کلاچ استفاده نمی شود، صفحه کلاچ بین دیسک و فلایویل تحت تاثیر نیروی دیسک به فلایول فشرده شده و گشتاور حاصل از موتوررا منتقل می نماید.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

نیروی گردشی موتور از طریق شفت کلاچ به قسمت های بعدی خط نیرو می رسد. این محور از قسمت جلو داخل بوش یا بلبرینگ انتهای میل لنگ قرار می گیرد. (تکیه گاه سر شفت کلاچ)

محور کلاچ (شفت ورودی گیربکس) دارای شیارهائی در قسمت طولی می باشد که حرکت طولی صفحه کلاچ را به سمت جلو و عقب میسر می سازد. حرکت دورانی صفحه همراه با محور کلاچ (شفت ورودی) میسر است.

کارشناسی رنگ خودرو :  آموزش ترکیب رنگ خودرو

هنگامی که نیروئی به پدال کلاچ وارد شود. حرکت وارد به پدال از طریق یک سری اهرم بندی به دو شاخه کلاچ منتقل می شود چون بلبرینگ یا ذغال کلاچ متصل به دو شاخه می باشد،نیروی وارده به دو شاخه کلاچ به ذغال یا و از آنجا به اهرم های آزاد کننده (انگشتی) که به صفحه فشاردهنده مربوط است منتقل می شود و آنرا به عقب می کشد، در نتیجه فشار فنرها خنثی شده و صفحه کلاچ از زیر فشار صفحه فشاردهنده (دیسک کلاچ) رهاشده به این ترتیب انتقال دور و اتصال نیرو بین موتور و جعبه دنده قطع می گردد.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

♦ نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

 

03133332718_03133323448_03133323447_09140257001_09136776007_09359130499

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان