♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

 

♦ عملکرد ساسات

عمل ساسات به دو شکل طراحی شده است:

• توسط اهرم بندی دستی – که می توان مقدار باز بودن دریچه و یا باز کردن شیر را تنظیم کرد.

• اتوماتیک – در این سیستم که بیشتر روی ساسات های مکشی کار گذاشته می شود طریقه کار بدین صورت می باشد

که اهرم بندی ساسات به سر یک فنر بی متال وصل کرده، سر دیگر فنر را در بدنه مهار می کنند. با گرم شدن فنر،

فنر باز خواهد شد و چون یک طرف فنر ثابت است در اثر ازدیاد طول، سر دیگر فنر شروع به باز شدن می کند.

همان طوریکه اشاره شد این قسمت اهرم بندی ساسات متصل می باشد و باعث باز شدن دریچه ساسات می شود.

برای گرم کردن فنر از سه روش استفاده می شود :

کارشناسی رنگ خودرو :  آموزش ترکیب رنگ خودرو مشهد

• گرمای آب

• گرمای مانی فولد

• دود گرما توسط برق باطری

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

♦ شرح کارکرد پمپ بنزین مکانیکی بدین طریق می باشد:

بازوئی را در نظر بگیرید. در وسط حول محوری قرار گیرد، اگر به یک طرف بازو فشار وارد کنیم، طرف دیگر بازو به طرف

پائین حرکت خواهد کرد.

اگر این بازو را در پوسته ای جا سازی کنیم و واشر مشمعی دیافراگم ( متصل به میله) را به بازو متصل نمائیم، به طوری که واشر مشمعی بین دو پوسته قرار گیرد و روی پوسته بالا، دو سوپاپ (دریچه ورود و خروج نصب نمائیم) زمانیکه به بازو فشار وارد شود، یک سر باز و بطرف جلو و سر دیگر به طرف پایین حرکت خواهد کرد.

در اثر حرکت به پائین، خلاء ای در قسمت بالای وای واشربوجود  می آید که این عمل باعث می شود یکی از سوپاپ ها که از طریق لوله به باک متصل  است باز شده، بنزین از باک کشیده می شود و داخل محفظه پر می گردد و با قرار گرفتن بازو به محل اول، دیافراگم بالا رفته، سوپاپ ورود بسته شود و سوپاپ خروس که بوسیله لوله به کاربراتور متصل است، باز شده، بنزین وارد پیاله می شود.

بنزین ارسالی برای مصرف بسیار زیاد می باشد.

برای برطرف شدن این نقص، انتهای میله دیافراگم و بازوئی را طوری طراحی می کنند که بازو فقط مکنده باشد یعنی،

وظیفه دارد که بنزین را از باک به پمپ مکش کند. ارسال کننده از طریق فنر زیر دیافراگم صورت می گیرد، به طوریکه

کارشناسی رنگ خودرو :  آموزش بازیابی رنگ خودرو

اگر فنر جمع باشد، بازوئی بصورت خلاص کار خواهد کرد.

قدرت فشار فنر کمتر از فشار شناور بوده در نتیجه در صورتی که شناور پائین باشد بنزین می تواند وارد پیاله گردد.

در غیر این صورت، بنزین داخل لوله و پمپ ساکن می ماند و کم کم به مقدار مورد مصرف کاربراتور جریان پیدا می کند و

وقتی مقداری دیافراگم بالا آمد و خلاصه  میله دیافراگم را طی کرد شیطانک باز واشر را به پائین کشیده، عمل پر شدن

بنزین داخل پیاله انجام می شود.

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷-03133332718

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان