♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

 

♦ ترمز هیدرولیکی

اصول کار هیدرولیک به مبنای خواص مایعات می باشد.

• مایعات قابل فشرده شدن نیستند.

• فشار مایعات بر جدار ظرفشان در تمام نقاط به یک اندازه می باشد.

• انتقال نیرو از قسمتی به قسمت های دیگر بسیار سریع صورت می گیرد.

 

ترمز هیدرولیک در سیستم های مختلف بکار برده می شود. ساختمان هیدرولیک در اتومبیل شامل یک پمپ اصلی زیر پا که دارای یک سیلندر و داد سیلندر یک پیستون قرقره ای شکل که جلو پیستون سوراخ سوراخ بوده و حل سوراخ های پیستون یک واشر فنری قوس دار و در جلو واشر یک لاستیک نوی شکل جهت ارسال روغن ترمز در انتها پیستون روی پیستون یک لاستیک نشه شکل جهت خارج نشدن روغن ترمز از سیلندر و یک میله فشاری که همراه با یک واشر توسط خار به سیلندر متصل می باشد وجود دارد.

  اموزش ترکیب رنگ خودرو

انتهای میله فشاری به پدال ترمز متصل است.

در جلو پیستون یک فنر جهت برگشت دادن پیستون پس از پمپاژ و یک سوپاپ دو طرفه که زمان ارسال روغن به راحتی از سوپاپ وارد سیلندر اصلی می گردد در روی پمپ مخزن روغن ترمز و دو سوراخ که یکی جلوی لاستیک تشتکی و یک سوراخ پشت لاستیک تشتکی قرار دارد، وجود دارد. ارتباط بین پمپ و سیلندر چرخ ها توسط لوله های ترمز برقرار می شود. داخل هرکاسه چرخ روی طبق در سیستم کفشکی و در سیستم دیسکی یک سیلندر و پیستون قرار دارد. پیستون ها توسط اورینگ های تشتکی شکل با سیلندر یک حالت آببندی را بوجود می آورد هر سیلندر دارای یک پیچ هواگیری نیز می باشد.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

♦ طرز کار ترمز هیدرولیک
پشت توپی های چرخ صفحه ای به نام «طبق» نصب شده است. روی طبقها، یک سیلندر به همراه دو پیستون وجود دارد که از وسط دو پیستون محل ورودی روغن و دو اورینگ یا لاستیک تشتکی شکل داخل سیلندر قرار دارد. در دو طرف سیلندر دو عدد کفشک لنت دار که يکطرف روی پیستون ها و طرف دیگر کفشک در پائین روی تکیه گاه قرار می گیرد، وجود دارد. کفشک ها توسط دو فنر قوی و در وسط توسط میله و فنری به طبق متصل می باشد. روی این مجموعه کاسه ای قرار دارد که همراه با چرخ به دور کفشک ها در حال چرخش می باشد. جهت نگه داشتن اتومبیل کافی است که کفشکها باز شده با کاسه تماس پیدا کرده، کاسه را از حرکت باز دارد که در واقع عمل ترمز انجام شده است.

  آموزش تشخیص رنگ شدگی خودرو

جهت منحرف نشدن اتومبیل در زمان ترمز کردن محاسبات دقیقی انجام شده است تا اتومبیل در زمان ترمز کردن به طرفین منحرف نشود. نیروی ترمز محورهای جلو و عقب را برحسب نیروی وارده به روی چرخ ها طراحی می کنند: وزن موتور وزن اطاق ظرفیت بار به همین دلیل است که مشاهده می شود که سیلندرهای چرخهای جلو و عقب بر مبنای نیروی وارده به روی چرخ ها با هم فرق دارند. در نظر بگیرید اگر چرخ های جلو زودتر از چرخهای عقب ترمز بگیرد، اتومبیل واژگون خواهد شد و یا اگر چرخ های عقب زودتر ترمز کند، اتومبیل منحرف می شود. تمام محاسبات دقیق انجام شده است. این مسئله با سیستم هیدرولیک بسیار ساده ميباشد.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

  اموزش صافکاری پیشرفتهPDR

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷-03133332718

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان