♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ باک بنزین

باک بنزین از فولاد آلیاژی که در مقابل زنگ زدگی مقاوم باشد، ساخته می شود.
طراحی داخل آن را به طریقی می سازند که بنزین تلاطم زیادی در موقع حرکت اتومبیل نداشته باشد. از نکات مهمی که

در طراحی باک بنزین در نظر میگیرند گنجایش آن است که همیشه باک را ۱۰ تا ۱۵ درصد بزرگتر از بنزین مورد مصرف در نظر

می گیرند،

این فضای خالی برای مواردی است که حجم بنزین در اثر تلاطم و یا گرم شدن بنزین، فشار کمتری روی سطح بنزین وارد آورد.

البته باک ها دارای دو سوپاپ می باشند: یک، سوپاپ ورود هوا که بنزین بتواند از باک خارج شود و دوم سوپاپ خروج گاز که

این سوپاپ فشاری کمتر از سوزن شناور کاربراتور دارد. زمانیکه فشار داخل باک بالا رود سوپاپ باز شده، گازهای بنزین از آن

کارشناسی رنگ خودرو :  اموزش تشخیص رنگ خودرو

خارج می شود.

حال اگر فضای خالی زیاد باشد گازها داخل باک مانده و بعدها در زمان هایی که اتومبیل در سایه یا شب قرار دارد و یا سرد

می شود تبدیل به بنزین می گردد.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

متاسفانه در کشور ما بیشتر رانندگان باک را بیش از اندازه پرمی کنند و این فضا که برای همین کار در نظر گرفته شده را از

بین می برند و وقتی بنزین تبدیل به گاز می  شود و فشار زیادی را در باک بوجود می آورد سوپاپ  باز شده وگاز ها خارج می شود،

در بعضی موارد دیده شده که حتی بنزین از سوپاب و در بعضی از اتومبیل ها از در باک به خارج ریخته می شود و اگر سوپاپ

خروجی به عللی خراب شود که مواردی از آن در اتومبیل ها دیده شده، بنزین از طریق پمپ واردی شده و از ژیگلور اصلی سر ریز

کرده، وارد مانی فولد می شود و از آنجا از طریق سوپاب هوا وارد سیلندر گشته، از شکاف رینگ های

پیستون عبور کرده، به کارتر می ریزد و با روغن مخلوط گشته، معایب و مشکلات زیادی را باعث می شود.

 

بعضی از کارخانه های اروپائی به طریقی عمل کرده اند که گازهای حاصله را از لوله های مارپیچ عبور داده و دوباره

بصورت قطره قطره از طرف دیگر لوله ( گاز در مسیر تبدیل به بنزین شده ) بنزین وارد باک می شود.

♦ این روش دو مزیت دارد:

یک گاز بنزین در هوا منتشر نمی شود و دوم اینکه، این بنزین در موتور مصرف می شود.

کارشناسی رنگ خودرو :  اموزش ریکاوری رنگ خودرو اصفهان

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷-03133332718

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان