♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب امروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

 

شاسی اصلی چارچوب اصلی وسیله نقلیه شما است. بعضی اوقات شاسی فقط قاب است ، در حالی که سایر مواقع شامل چرخ ها ، گیربکس و گاهی اوقات حتی صندلی های جلو نیز می شود.

شاسی یکی از مهمترین اجزای یک وسیله نقلیه است که بدون آن خودرو هیچ ساختاری نخواهد داشت. این بوم است که در آن ساخت نهایی خودرو بر روی آن قرار می گیرد. 

شاسی ها معمولاً از استیل کربن ساخته می شوند. اخیراً به عنوان راهی برای ایجاد وسایل نقلیه ارزان قیمت ، برخی از شاسی ها با آلومینیوم ساخته شده اند.

• درباره آموزشگاه

این آموزشگاه با سابقه ای چندین ساله و درخشان، با داشتن بیش از ۶۰۰ مرکز فعال و تخصصیکارشناسی رنگ خودرو در سطح کشور و همچنین کسب عنوان برتر مدیران شاسیته ملی سال ۹۷ مدیریت محترم این آموزشگاه، با کادر آموزشی مجرب و متخصص آماده ارائه تمامی آموزش های تکمیلی کارشناسی رنگ خودرو به متقاضیان عزیز ( پذیرش به صورت خانم و آقا ) از سراسر کشور می باشد.

کارشناسی رنگ خودرو :  اموزش ترکیب رنگ خودرو اصفهان

2. شاسی های بدنه بر روی قاب

دو نوع شاسی مختلف وجود دارد که امروزه در وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد. نوع اصلی که هنوز هم در خودروهای سنگین مانند کامیون و وسایل نقلیه خارج از جاده مورد استفاده قرار می گیرد ، شاسی بدنه روی بدنه است. 

به این دلیل گفته می شود که بدنه خودرو به معنای واقعی کلمه در بالای قاب قرار گرفته است. آنها به عنوان یک واحد متصل نیستند ، بلکه در عوض ، جدا از یکدیگر کار می کنند.

شاسی بدنه روی بدنه در صورت بروز حادثه اصلاح و اصلاح آن آسان تر است. این نوع شاسی باعث می شود وسیله نقلیه کمی سخت تر شود و بتواند آن را هدایت کند.

3. شاسی

شاسی و بدنه خودرو در حقیقت یک قطعه و به عنوان پایه خودرو در کنار هم کار می کنند. از آنتی بادی ها برای وسایل نقلیه سبک تر استفاده می شود. 

این نوع شاسی باعث می شود اتومبیل ها راحت تر و راحت تر عمل کنند. آنها سبک تر از شاسی های بدنه روی قاب هستند که باعث می شود در سوخت نیز بهتر شوند 

مشکلات شاسی این است که چون قاب و بدنه یک قطعه بزرگ است ، تعمیر آن بسیار سخت تر و در نتیجه گران تر است. اگر صدمه به شاسی گسترده باشد ، تعمیر آن به هیچ وجه غیرممکن است.

• دستگاه تشخیص رنگ دیجیتال چیست ؟

در حال حاضر یکی از مهمترین ابزارآلات دقیق مهندسی در زمینه تشخیص رنگ خودرودستگاه تشخیص رنگدیجیتال یا ضخامت سنج دیجیتال رنگ است که ظاهری کوچک دارد و براحتی قابل حمل است.

این ابزارآلات دقیق مهندسی یا هماندستگاه‌های تشخیص رنگدیجیتال، با دقت بسیار بالا قادر به اندازه گیری ضخامت لایه های رنگ و نمایش آن تا دقت یک هزارم میلیمتر (میکرون) میباشند.

کارشناسی رنگ خودرو :  دستگاه تشخیص رنگ شدگی خودرو شیراز

4- مراقبت از شاسی

اتومبیل شما به روانکاری مداوم احتیاج دارد. شاسی شما باید هر شش ماه یکبار معاینه و روغن کاری شود. شما می توانید این کار را خودتان انجام دهید ، یا در صورت تمایل ، می توانید آن را به یک مکانیک یا نمایندگی در این نزدیکی ببرید تا تعمیر و نگهداری را انجام دهد. 

اگر سیستم تعلیق شما شروع به فشردن یا خراشیدن می کند ، این نشانه آن است که روغن کاری کافی روی شاسی شما وجود ندارد و باید سریعاً به آن رسیدگی کنید.

همچنین تمیز بودن شاسی های شما نیز حائز اهمیت است. از آنجایی که این قسمت زیرین وسیله نقلیه شماست ، بسیار شایع است که شاسی ها با خاک و گل کنده شوند. تمیز نگه داشتن شاسی نه تنها باعث افزایش طول عمر خودرو شما بلکه عملکرد فعلی رانندگی آن نیز خواهد شد. 

این کار به راحتی در خانه با اسفنج ، آب انجام می شود و در صورت لزوم برای هر روغنی که ممکن است وجود داشته باشد ، می توان از چربی خشک کن استفاده کرد. حتما قسمت های رنگ شده را خشک کنید تا از زنگ زدگی آنها جلوگیری شود.

خودروها و قطعات داخلی آنها گاهی ممکن است پیچیده به نظر برسند ، اما دانستن حتی کمی در مورد وسیله نقلیه خود و اینکه چگونه می توانید به بهترین شکل آن را حفظ کنید ، باعث طولانی مدت در وقت و هزینه شما می شود و ماشین شما را در جاده ها طولانی تر نگه دارید.

آموزشگاه فنی نخبگان با چندین سال سابقه درخشان در امر آموزش کارشناسی رنگ خودرو به صورت تخصصی دوره های حرفه ای برگزار می نماید.

1- آموزش ریکاوری خودرو

کارشناسی رنگ خودرو :  فرمان دینامیکی خودرو

2- آموزش اجرای کار با نانو

3- آموزش بازیابی خودرو

4- آموزش رفع آفتاب سوختگی خودرو

5-آموزش اجرای نانو سرامیک

6-کار با دستگاه دیجیتال خودرو

• هشدار

• نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان