آموزش حرفه ای کارشناسی تشخیص رنگ خودرو

♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب امروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

 

 

•احتراق در موتور های اشتعال-جرقه ای

از آنجایی که در موتور های اشتعال-جرقه ای,ابتدا اختلاط هوا با سوخت انجام می شود و سپس عمل تراکم

انجام می پذیرد,واضح است که برای شروع احتراق باید مخلوط متراکم شده هوا و سوخت محترق گردد.

برای این منظور نیاز به جرقه زنی داریم.فرآیند سوختن مخلوط متراکم بنزین و هوا در حدود۰/۰۰۳

ثانیه طول می کشد.

از سوی دیگر چون احتراق با جرقه زنی شروع می شود شعله آتش نیز از همان نقطه ای

که جرقه ایجاد شده است(یعنی سر شمع)شروع می شود و با پیشروی به سایر

نقاط نیز می رسد.

 

•سیستم سوخت رسانی موتور های اشتعال-جرقه ای

در تمامی موتور های اشتعال-جرقه ای,فرآیند اختلاط هوا با سوخت قبل از مرحله تراکم انجام می پذیرد.

برای اختلاط سوخت با هوا در گذشته بیشتر از سیستم کاربراتوری استفاده می شد.

ولی امروزه بیشتر سیستم انژکتوری مورد استفاده قرار می گیرد

در سیستم کاربراتوری یک ونتوری هوا وجود دارد که در اثر عبور هوا

از یک مجرای باریک,سرعت آن افزایش می یابد.

با افزایش سرعت جریان هوا در منطقه ونتوری,فشار هوا نیز کاهش یافته و یک خلاء

نسبی بوجود می آید که باعث مکش سوخت می شود.

 

•نسبت اختلاط هوا با سوخت

نسبت اختلاط هوا با سوخت در موتور های اشتعال-جرقه ای بستگی به شرایط کاری موتو خودرو دارد.

مثلا در هنگامی که موتور خودرو در حال شتاب گیری است و یا در هنگام استارت زدن موتور که هنوز

موتور گرم نشده است,نیاز به سوخت بیشتری می باشد.

 

•موتور های گاز سوز

موتور های گاز سوز از لحاظ عملکرد تفاوت عمده ای با موتور های بنزینی ندارند.یعنی چهار عمل

مکش,تراکم,احتراق و تخلیه نیز در موتور های گاز سوز انجام می پذیرد و شروع فرآیند احتراق با استفاده از 

عمل جرقه زنی می باشد.

اما سیستم سوخت رسانی موتر های گاز سوز خودرو کاملا متفاوت است,زیرا در موتور های بنزینی

برای ارسال سوخت از باک به موتور,از پمپ سوخت استفاده می شود.

در صورتیکه در موتور های گاز سوز سوخت بصورت فشرده شده در یک مخزن ذخیره

شده است و فشار درونی مخزن سوخت 

برای ارسال سوخت از مخز به موتور کفایت می کند.

حتی در مسیر ارسال گاز از مخزن به موتور,شیر های فشار شکن و شیر های کنترل سوخت نیز وجود دارد.

 

 

هشدار

متاسفانه اخیرا مشاهده شده است برخی از افراد فرصت طلب,

بدون داشتن دانش کارشناسی رنگ خودرو و عدم آگاهی کامل از مبحث

مهم کارشناسی رنگ خودرو اقدام به برگزاری دوره های آموزش کارشناسی و

تشخیص                                         رنگ                                  شدگی

خودرونموده و باعث ایجاد مشکلاتی در این زمینه برای علاقمندان حوزه کارشناسی رنگ خودرو شده اند.

 

تبلیغات کاذب

ونیز افردی با دادن آگهی در سایت های مختلف اینترنتی به بهانه آموزش از

علاقمندان به رشته کارشناسی رنگ خودرو مبالغی را دریافت کرده و پس از آن

جوابگوی افراد نمی باشند.

لذا خواهشمندیم به هیچ عنوان قبل از حضور و اطمینان از صحت

گفته افراد هیچگونه مبلغی را به حساب هیچ فردی واریز ننمایید.و قبل

از هرگونه اقدامی با کارشناسان آموزشگاه فنی نخبگان مشورت کنید.

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *