♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

 

♦ سیستم مرسدس بنز

در سیستم قدیمی که از سال ۱۹۴۵ به بعد در موتورهای شش سیلندر مرسدس SL300 بکار گرفته شده، از یک

پمپ تزریق سوخت

با ۶ المان پمپی استفاده می شد که به یک هزار خار (چرخ دندانه دار یک ربعی) برای کنترل مقدار سوخت مجهز بود.

از یک گاونر مخلوط بادی در این سیستم استفاده می شود و در غالب موارد انژکتورهای سوخت در محفظه های احتراق قرار

داشتند و بدین ترتیب تزریق سوخت را مستقیما داخل محفظه ها هدایت می کردند.

نتایج ازمایش های انجام شده نشان داد که این سیستم هیچگونه امتیازی بر سیستم مانیفولد ورودی که در انژکتور واقع است

ندارد.

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

در سیستم های جدید که در موتورهای SE220 و SE 300به کار بسته شد و در عین حال از بوش استفاده می شود از یک

پمپ سوخت با ۲آلمان در ارتباط با سیستم جدید پخش برای تزریق سوخت به داخل دریچه های سوپاپ ورودی از سوی مانیفولد استفاده می شود.

هر آلمان پمپ، سوخت اندازه گرفته شده را به پخش کن سه راهه خود می رساند که در آن جا به سه قسمت مساوی

تقسیم می شود و هر قسمت به انژکتور خود که نزدیک دریچه ورودی است تخلیه می گردد.

بدین ترتیب ۳ دریچه ورودی در یک زمان به مقدار مساوی سوخت دریافت می دارند به علاوه، بوسیله بادامک دو تکه که در

هر میل بادامک پمپ واقع است در طول هر سیکل ۴ ضربه ای ۲ بار سوخت تزریق می شود، لیكن از نظر مقدار برابر مقدار

سوخت مورد نیاز می باشد.

می بینیم که این سیستم تزریق پیوسته است.

 

با توجه به روش هایی که برای اندازه گیری سوخت برای احتیاجات مختلف به کار می گیریم، کنترل تخلیه سوخت برای دور

معمولی به وسیله گردش هر پلانجر از نوع حلزونی و به کمک هزار خار و چرخ دندانه دار یک ربعی که انجام می گیرد.

پمپ دارای یک گاورنر مکانیکی با عمل گریز از مرکز می باشد به علاوه ۲ ترموستات، یک وسیله اصلاح فشار از نوع خشک

و یک واحد سولنوید برقی جهت فراهم آوردن سوخت اضافی برای استارت سرد وجود دارد.

• یکی از ترموستات ها تغذیه سوخت را بر حسب درجه حرارت هوای ورودی کنترل می کند تا فشار مخلوط صحيح

باشد .

• ترموستات دوم درجه حرارت آب مخصوص خنک کردن را اندازه میگیرد و تغذیه سوت را مطابق با آن تنظیم

می کند .

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷-03133332718

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان