♦ آموزش کارشناسی رنگ خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

 

♦ درآوردن پولوس بوسیله پولوسکش :

پس از اینکه به وسیله جک اتومبیل را بالا برده و زیر آن خرک قرار دادیم، پس از باز کردن – کاسه

چرخ و خارج کردن کفشک ها، اتصالات ترمزدستی و باز کردن پیچ و مهره های طبق و پوسته تر

بیرون آوردن مجموعه پلوس، از پولوس کش یا چکش ضربه ای مناسب استفاده می کنیم.

این وسیله شامل يک پیچ می باشد که روی پیچ های توپی چرخ عقب بسته می شود.

روی فلانچ میله بلندی نصب شده و وزنه ای می تواند در امتداد میله متصل به فلانچ حرکت

کشوئی داشته باشد.هزینه کارشناسی رنگ خودرو

با بستن این وسیله بر روی توپی چرخ و ضربه زدن با وزنه به فلانچ سر دیگر میله می تواند توپی را به همراه پولوس، بلبرینگ و طبق یکپارچه از پوسته اکسل عقب بیرون بکشد.

♦ تنظيم دور( دور زدن در سر پیچ ھا)

حرکت اتومبیل در پیچ ها باعث دوران دنده های هرز گرد حول محورشان می شود در نتیجه سرعت دورانی پولوس ها مساوی نخواهد بود.

مثلا هنگام گردش، چرخ داخلی پیچ تحت قوه ثقل و سنگینی اتومبیل و نیرویی که در اثر این

عوامل به آن وارد می شود کمتر دوران می کند ولی چرخ خارجی که آزادی بیشتری دارد دورانی

بیش از چرخ داخلی دارد.هزینه کارشناسی رنگ خودرو

چون ارتباط هوزینگ به وسیله هرز گردها با دنده های پولوس برقرار می باشد لذا دنده های

هرز گرد که سعی می کنند با نیروی وارده چرخ سمت داخل را بچرخانند موفق نشده و در نتیجه

شروع به چرخش حول محور خود می کنند این عمل تا زمانی ادامه دارد که عکس العمل قوه ثقل

روی چرخ داخل پیچ وارد شود و بچرخد این که اتومبیل در مسیر مستقیم قرار گرفت نیروی ثقل

از چرخ داخل برداشته شد،هرزگرد متوقف می شود و دوباره پولوس تابع چرخش کرانویل

خواهد شد.هزینه کارشناسی رنگ خودرو 

♦ دیفرانسیل های بدون لغزش:

از معایب دیفرانسیل های معمولی این است که چنانچه وسیله نقلیه روی جاده مستقیم

ناهموار حرکت کند و یا مانعی زیر یکی از چرخ های (راست یا چپ) ماشین در حین طی

مسیر ظاهر شود، هوزینگ دیفرانسیل در این وضعیت نیز عمل خود را انجام خواهد داد.

مثلا اگر یکی از چرخ های اتومبیل روی زمین لغزنده (یخبندان) و یا روغنی شده که در هر دو حالت مقاومت کمی زیر چرخ وجود دارد قرار بگیرد و چرخ دیگر روی زمین محکم و مقاوم باشد،

چرخی که روی زمین لغزان قرار گرفته سریعتر از چرخ دیگری که روی زمین سفت قرار گرفته

می چرخد حال اگر موقعیت طوری باشد که مقاومت یکی از چرخ ها به صفر رسیده و مقاومت

چرخ دیگری خیلی زیاد باشد و یا به عبارت دیگر چرخ تماس محکمی با زمین داشته باشد،

چرخ اولی با سرعت بیش از حد می چرخد در حالیکه چرخ دوم ثابت و بدون حرکت می ایستد.

مشابه همین حالت موقعی پیش می آید که یکی از چرخ ها در برف و یا گل فرو رفته باشد.

در این هنگام معمولا وسیله نقلیه از حرکت خواهد ایستاد.

به این خاطر که مشکلاتی این چنین بخصوص در وسایل نقلیه سنگین حادث نگردد از دیفرانسیل های بدون لغزش استفاده مینمایند در دیفرانسیل های جدید از قفل شونده های خودکار یا نوع اصطکاکی استفاده می شود.

 

هزینه کارشناسی رنگ خودرو

 

♦ نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

 

• پل های ارتباطی ما:

 

03133332718_03133323448_03133323447_09140257001_09136776007_09359130499

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان