♦آموزش کارشناسی رنگ خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ سنسور شتاب سنج خودرو

سنسور شتاب محیطی (PAS) بوش اطلاعاتی را در مورد جهت و سطح ضربه با اندازه گیری شتاب در هنگام تصادف در یک محور فضایی ارائه می دهد.

علاوه بر این، بوش یک سنسور شتاب محیطی دو کاناله، PAS پیشرفته، ارائه می‌کند که می‌تواند شتاب‌های طولی و جانبی خودرو را ثبت کند.

نصب اختیاری این سنسور می تواند عملکرد سیستم کیسه هوا را بیشتر بهبود بخشد زیرا اطلاعات شتاب بیشتری را در جهت طولی خودرو ارائه می دهد.

♦ تنظیمات سنسور شتاب محیطی

بسته به محل نصب در خودرو، نسخه های مختلفی از سنسور شتاب محیطی موجود است. برای تشخیص ضربه‌های جانبی، PAS یا PAS تقویت‌شده

در هر دو طرف خودرو بر روی اجزای ساختاری نگهدارنده مانند اعضای متقاطع صندلی، رکاب‌ها یا ستون‌های B و C نصب می‌شود. P A S همچنین

می تواند در عقب خودرو نصب شود تا ضربه های عقب را تشخیص دهد.

برای بهبود بیشتر تشخیص ضربه جلو، سنسورهای شتاب ویژه را می توان در ناحیه مچاله شدن جلوی خودرو نصب کرد.

برای محافظت بهتر از عابران پیاده در هنگام برخورد رو به رو، بوش همچنین سنسورهای شتاب را در سپر جلو نصب می کند تا تشخیص دهد که

آیا عابر پیاده در تصادف نقش داشته است یا خیر.

بر اساس داده‌های این سنسور، واحد کنترل کیسه هوا می‌تواند برای مثال، کاپوت را بلند کند تا یک ناحیه تغییر شکل اضافی بین کاپوت و بلوک

موتور ایجاد کند و خطر آسیب به عابران پیاده را به حداقل برساند.سنسور شتاب سنج خودرو 

♦ اصل عملکرد سنسور شتاب محیطی

قسمت مرکزی سنسور یک عنصر حسگر میکرومکانیکی است که از ساختارهای انگشت ثابت و متحرک و پین های فنری تشکیل شده است.

یک فرآیند ویژه برای ترکیب سیستم فنر- جرم روی سطح ویفر سیلیکونی استفاده می شود. توده لرزه‌ای با الکترودهای شانه‌مانند آن به‌طور ارتجاعی

در سلول اندازه‌گیری معلق است.

شتاب خطی در جهت سنجش فاصله بین سازه های متحرک و ثابت را تغییر می دهد که ظرفیت را نیز تغییر می دهد.

این به نوبه خود منجر به تغییر سیگنال الکترونیکی می شود که توسط سیستم ارزیابی الکترونیکی تقویت و فیلتر شده و سپس دیجیتالی می شود

تا بتوان آن را به واحد کنترل کیسه هوا منتقل کرد.

♦ سنسور شتاب مرکزی

سنسور شتاب مرکزی یک فناوری حسگر خودرو است که توسط بوش معرفی شده است. این با کمک فن آوری میکرو مکانیکی سطح تولید می شود.

می توان آن را با واحد کنترل کیسه هوا ادغام کرد و قادر به ارائه سیگنال در امتداد محورهای طولی و جانبی خودرو است.

این سیگنال‌ها به نوبه خود تصمیم راه‌اندازی کیسه هوا را تولید می‌کنند و یک سیگنال قابل قبول ارائه می‌دهند.

♦ سنسور شتاب جانبی

سنسور شتاب جانبی معرفی شده توسط فولکس واگن، شتاب جانبی خودرو را اندازه گیری می کند تا موقعیت واقعی خودرو را تعیین کند.

می توان آن را روی همان محفظه حسگر سرعت چرخش قرار داد.

♦ نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

♦پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

03133332718_03133323448_03133323447_09140257001_09136776007_09359130499

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان