خودرو های بیش فرمان

  • توسط ghanbari
  • ۲ سال پیش
  • نظرات غیر فعال شده است

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ بیش فرمانی

بیش فرمانی مربوط به کم فرمانی است و زمانی اتفاق می افتد که لاستیک های عقب در هنگام پیچیدن به حد مجاز چسبندگی در یک گوشه

قبل از جلو می رسند. این منجر به بیرون آمدن پشت می شود. اگر موفق به انجام بیش فرمانی مداوم و کنترل شده می شوید،

به این حالت دریفت می گویند.

♦ عوامل دخیل

بیش فرمانی ناشی از عوامل متعددی است که برخی از آنها به ویژگی های هندلینگ طبیعی خودرو مربوط می شود و برخی ناشی از نحوه

رانندگی آن است.

♦ عوامل فعال دخیل (شیوه هدایت آن)

•سرعت کرنر

•دریچه گاز

•ترمز

• ورودی های فرمان

•انتقال وزن

بعید است که شما هرگز بیش فرمانی را تجربه کنید، مگر اینکه در حال رانندگی با ماشینی نزدیک به محدودیت های کنترل باشید.

شما می توانید بیش فرمانی را تشخیص دهید اگر قسمت عقب خودرو به دلیل عدم چسبندگی ناپایدار و سبک باشد ماشین شروع به چرخش می کند .

  اموزش اجرای نانوسرامیک خودرو همدان

♦ بالا فرمان بیش از حد

بالا فرمانی پدیده ای است که می تواند هنگام کاهش دریچه گاز در گوشه وسط رخ دهد.

خودروهای دیفرانسیل جلو اسپرت به دلیل جلوی سنگین و عقب سبک می توانند به ویژه مستعد این امر باشند.

کاهش ورودی دریچه گاز منجر به انتقال وزن به جلو می شود که چسبندگی لاستیک های جلو را افزایش می دهد، اما در عقب سطح را کاهش می دهد.

اگر این کار در حین پیچیدن انجام شود، ترکیب قسمت جلویی سنگین و کاهش چسبندگی می‌تواند باعث شود که چرخ‌های عقب کشش را بشکنند و شروع به سر خوردن به سمت خارج کنند.

♦ ماشین های بیش فرمانی و مسابقه ای – عملکردی

اکثر خودروهای پرفورمنس تمایل به بیش فرمانی دارند، زیرا معمولاً به گونه‌ای توسعه می‌یابند که مقدار زیادی چسبندگی در چرخ‌های جلو

(برای چرخش به پیچ‌ها در سرعت خوب) و مقدار زیادی قدرت (معمولاً در چرخ‌های عقب) ایجاد می‌کنند. این بدان معنی است که اگر کشش از بین برود، معمولاً ابتدا در عقب خواهد بود. بنابراین در بیشتر موارد، تکنیک ایده آل پیچیدن در یک خودروی پرفورمنس نیاز به تلاش برای کاهش یا کنترل بیش فرمانی دارد.

تغییرات ساده برای اینکه خودرو کمتر مستعد بیش فرمانی باشد.

♦ اگر خودروی پیست دارید و مشکل بیش فرمانی دارید، می توانید تغییرات نسبتاً آسانی را انجام دهید که می تواند هندلینگ را خنثی تر کند. این شامل:

•کاهش فشار لاستیک عقب

•فنرهای عقب نرم کننده یا میل ضد غلتش

•از لاستیک های عقب نرم تر استفاده کنید

•نیروی رو به پایین عقب را افزایش دهید (در صورت وجود آیرودینامیک)

  آموزش سرامیک خودرو

♦ نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

♦پل های ارتباطیش

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

03133332718_03133323448_03133323447_09140257001_09136776007_09359130499

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
ارتباط با متخصصان