♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ جعبه دنده (گیربکس)
همانطوری که در بخش کلاج اشاره شد، نمی توان دور موتور را مستقیما” به چرخ ها انتقال داد چون حداقل دور در موتورهای بنزینی ۶۰۰ تا ۶۰۰ دور در دقیقه و در موتورهای دیزلی، می توان دور موتور را تا اندازهای پائین آورد ۳۰۰ دور در دقیقه که این دور موتور قدرت به حرکت درآوردن چرخ های اتومبیل را دارا نمی باشد، پس بايد نسب به وزن و در نظر گرفتن شرايط شيب تند بعضی از جاده محاسبات بر مبناي شرايط دشوار جاده و حداكثر بار به اضافه ٢٠٪؜ ضريب در اطمینان در نظر گرفته مي شود.

پس از زمان حركت اتومبيل با شرايط جاده ( سراشیبی – سربالائی) جاده مسطح بايد با دورهاي مختلف و قدرت هاي مناسب

اتومبیل را به حرکت در آورد.

نیاز می باشد که در بعضی از زمان ها به قدرت احتیاج داشته باشیم و درد سرعت و حتی در شرایطی حتی کم کردن سرعت مثلا” در سرازیری برای این هدف دور موتور را نسبت به دور چرخ ها در زمان های مختلف باید همان کرد.

این هماهنگی توسط راننده با تعویض دنده در جعبه دنده صورت می گیرد طریقه کار بدین صورت است که دور موتور را توسط صفحه کلاج به محوری ( شفت ورودی ) انتقال داده در جعبه دنده توسط دنده های بزرگ و کوچک دور کم یا زیاد شده و از محوری دیگر (شفت خروج ) به طرف دیفرانسیل و سپس چرخ ها منتقل می گردد.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

برای این منظور از تعدادی چرخ دنده و سه محور که چرخ دنده ها روی آنها قرار دارند و یک محور کوچک جهت دنده عقب استفاده

می شود و مجموع این دنده ها داخل جعبه ای قرار دارند. چگونگی عملکرد جعبه دنده:

• زمانی که دور توسط شفت ورودی وارد جعبه دنده می شود توسط چرخ دنده ای که روی شفت ورودی و با چرخ دنده ای که روی شفت زیر قرار دارد و با شفت زیر یکپارچه می باشند با هم درگیر می شوند و شفت ورودی شفت دنده زیر را به چرخش وا می دارد.

اما شفت خروجی که یک طرف آن روی پوسته جعبه دنده و طرف دیگر داخل شفت ورودی یاطاقان بندی گشته و هیچ گونه حرکتی ندارد در معمولا تعداد دنده های شفت ورودی نصف تعداد چرخ دنده های دو شروع دور، نصف گشته و قدرت، طبق گفته های پیش این حالت معمولا تعداد دنده های شفت ورودی نصف تعداد چرخ دنده های شفت زیر می باشد و در بدو شروع دور، نصف گشته و قدرت طبق گفته هاي پيش زیاد می گردد.

جهت انتقال دور شفت زير به شفت خروجي با دور هاي مورد نظر كافيست كه چرخ دنده هايي را با تعداد دنده هاي مختلف روي

دو شفت قرار داده با هم درگير كنيم.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷-03133332718

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان