♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ مزایای تعلیق مستقل

• هدایت خودرو ساده تر می باشد.

• نیروی وارده بر یک چرخ به چرخ دیگر تأثیر چندانی ندارد.

• حالت فنریت تعلیق نرمتر و آسایش سرنشینان بهتر می باشد.

• در موقع شتاب گرفتن و پیچیدن سطح اتکاء چرخ ها، ایمنی بیشتر را دارا می باشد و خطر واژگون شدن اتومبیل به مراتب کمتر است.

♦ انواع تعليق مستقل در محور جلو و عقب

•تلسکوپی یا مک فرسون طبق دار دوبل.

تعلیق های مستقل در انواع آن مزایای زیر را دارا می باشند.

ضربات ناشی از برخورد چرخ ها در برامدگی و فرورفتگی جاده ها به اطاق منتقل نشده، و ارتعاشات در طبق ها که به رام لولا شده است خنثی می شود.

در این نوع مخصوص تعلیق طبق دار دوبل یک طبق در بالا و یک طبق در پائین و در وسط میله کینگ پین و سگدست وجود دارد.

طبق ها از دو طرف به شکل لولا به شاسی متصل شده اند.

 

♦ مزایای تعلیق طبق دار

• در این سیستم هیچ گونه صدمه ای به اطاق و شاسی وارد و زوایای چرخ ها نمی تحت تأثیر زیادی قرار نمی گیرند.

♦ معایب تعليق طبق دار

• قیمت آن است که کمی گران است می باشد.
♦ تعليق مستقل تلسکوپی یا مک فرسون

در این نوع تعلیق، یک طبق در پائین و یک اهرم مایل به اهرم چرخ جلو (سکدست) متصل می شود اهرم مایل حامل کمک فنربشقابک فنر لوله ای و فلانش اتصال به اطاق می باشد وقتی چرخ ها حول سیبک روی طبق پائین دوران میکند، تمام اهرم مایل و ملحقات آن حول سیبک می چرخند در این سیستم، اهرم مایل به جای محور کینگ پین عمل می کند که یک طرف روی سیبک و طرف دیگر داخل بلبرینگ کف گرد زیر فلانش است که زیر گلگیر بسته می شود تا ضربه های وارده بر چرخ را فنر مارپيچ گرفته و کمک فنر داخل فنر مارپیچ نیز از ارتعاشات فنر میکاهد.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

♦ مزایای تعلیق تلسکوپی یا مک فرسون

• ساختمان تعلیق ساده و قیمت تمام شده آن ارزان است.

• زاویه کمبر چرخ جلو تغیر نمی کند.

• تعداد اهرم بندی کمتر است.

• نگهداری و تعمیر آن ساده و ارزان می باشد.

• فقط زاویه توی نیاز به تنظیم دارد بقیه زوایا در صورت سالم بودن قطعات نیاز به تنظیم ندارد.

♦ معایب تعلیق تلسکوپی یا مک فرسون

• تکیه گاه فنر زیر گلگیر نیروی زیادی را باید تحمل کند لذا نیاز به زیرسازی دارد.
• ضربه های چرخ به اطاق منتقل می شود.
نیروهای جانبی وارده بر چرخ جلو اهرم مایل (کمک فنر) را خم نموده در نتیجه وی اصطکاک پیستون کمک فنر یا سیلندر زیاد می شود.

• در صورت كج شدن کمک فنر باعث لاستیک سائی در چرخ می شود.

♦ تعمیرات سیستم تعليق

در کل، تعمیرات شامل تعویض سیبکها، بوش های طبق و تعویض کمک فنر می باشد مجموعه با باز کردن پیچ های روی گلگیر از داخل کنار موتور و باز کردن سیبک زیر کمک از محل خود خارج می شود، برای باز کردن و بیرون آوردن محل اتصال سیبک از سیبک کش مخصوص استفاده شود دقت کنید. در موقع باز کردن، فنر مارپیچ قبل از باز کردن فنر را با دستگاه مخصوصی روی کار جمع و مهار کرده بطوریکه در جای خود لقی داشته، آزاد باشدسپس، پیچها میله کمک فنر را باز کرده، بشقابک و کمک فنر را خارج کنید.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷-03133332718

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان