♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب امروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

•سیستم ترمز دیسکی:

بیشتر خودرو های امروزی روی چرخهای جلو و برخی روی هر چهار چرخ خودرو ترمز دیسکی دارند.

معمول ترین نوع ترمز دیسکی در خودرو های امروزی کالیپر شناور تک پیستونی است.

طراحی دستگاه ترمز دیسکی به گونه ای است که دو پیستون بزرگ آن که در جلوی لقمه ترمز

خودرو قرار دارد در دو طرف دیسک قرار می گیرند.

•ترمز های بادی

در بسیاری از کامیونهای سنگین و کشنده ی تریلی ها و بعضی از کامیونها ی سبک

از سیستم ترمز بادی استفاده می شود.

در این سیستم یک مخزن ذخیره ی هوای فشرده(تانک باد) وجود دارد.

هوای فشرده ی درون آن توسط یک کمپرسو تامین می گردد.نیروی ترمز گیری نیز توسط

فشار حاصل از هوای فشرده ایجاد می گردد.

•سیستم های ترمز ضد قفل (ABS)

رقابت سازندگان خودرو برای جلب نظر مشتریها محدودیتهای اقتصادی و نیز مقرراتی که برای

حقظ محیط زیست به تصویب می رسد,باعث سرعت بخشیدن به روند تکامل خودرو ها شده است.

خودرو های امروزی از نظر راحتی,ایمنی,کارایی با خودرو های یک دهه پیش تقریبا قابل مقایسه نیستند.

سیستم ترمزABS اولین بار در اوایل دهه ی1950در هواپیما به کار گرفته شد که در آن زمان

برای استفاده در خودرو گران بود.

امروزه با وجود پیشرفتهایی که در ساخت ترمز های الکتریکی حاصل شده است,تمام سیستمهای ترمز

ضد قفلی که به طور انبوه تولید می شوند از کنترل کننده ی الکترونیکی استفاده می کنند.

•سیستم ترمز ضد قفل وطراحی در نظر گرفته ی آن

  • حفظ قابلیت هدایت خودرو از حداقل کردن فاصله ی ایستادن مهمتر است.
  • ABS باید اصطکاک بین تایر و سطح جاده بطور بهینه استفاده کند.
  • ABS باید در برابر تغییر ضریب اصطکاک جاده مقاوم باشد.
  • هنگام ترمز ABS باید پایداری خودرو را حفظ کند.
  • هنگام دور زدن ABS باید شرایط پایداری را برای ترمز فراهم کند.
  • قابلیت اطمینان ABS باید تا حد امکان بالا باشد.
  • عیب در ABS باید به اطلاع راننده برسد.
  • نگهداری وتعمیرات ABS با مهارتهای کنونی باید قابل انجام باشد. 

هشدار

متاسفانه اخیرا مشاهده شده است برخی از افراد فرصت طلب,

بدون داشتن دانش کارشناسی رنگ خودرو و عدم آگاهی کامل از مبحث

مهم کارشناسی رنگ خودرو اقدام به برگزاری دوره های آموزش کارشناسی و

تشخیص                                         رنگ                                  شدگی

خودرونموده و باعث ایجاد مشکلاتی در این زمینه برای علاقمندان حوزه کارشناسی رنگ خودرو شده اند.

 

تبلیغات کاذب

ونیز افردی با دادن آگهی در سایت های مختلف اینترنتی به بهانه آموزش از

علاقمندان به رشته کارشناسی رنگ خودرو مبالغی را دریافت کرده و پس از آن

جوابگوی افراد نمی باشند.

لذا خواهشمندیم به هیچ عنوان قبل از حضور و اطمینان از صحت

گفته افراد هیچگونه مبلغی را به حساب هیچ فردی واریز ننمایید.و قبل

از هرگونه اقدامی با کارشناسان آموزشگاه فنی نخبگان مشورت کنید.

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان