آموزش رفع آفتاب سوختگی خودرو کاشان

  • توسط ghanbari
  • ۲ سال پیش
  • نظرات غیر فعال شده است

آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ پمپ شتاب

فاصله بین مدار دور آرام و مدار اصلی بدون بنزین می باشد .

به این ترتیب، زمانی که از دور آرام به دور بالا و یا اینکه پدال را رها کرده و دوباره می خواهیم به پدال فشار وارد کنیم، مدار اصلی قطع و مجددا باز می شود و هوای بین این دو مدار بدون بنزین می باشد. و تا شروع ارسال بنزین از مدار اصلی مقدار زیادی هوا وارد یکی از سیلندرها گشته، در کار موتور اخلال به وجود می آورد.

برای برطرف کردن این عیب، پمپی را در کاربراتور تعبیه می کنند و هر بار که به پدال فشار وارد می کنیم مقداری بنزین داخل کاربراتور پاشیده می شود و این مدار طوری تعبیه شده که این بنزین خود را به هوای خالص می رساند وزن بنزین نسبت به هوا سنگین تر است و از این عیب جلوگیری بعمل می آید.

  اموزش رفع آفتاب سوختگی رنگ خودرو

ساسات در طراحی های موتور معمولا گرمای اطراف سیلندر را بین ۷۵ تا ۸۰ درجه سانتی گراد در نظر میگیرند تا احتراق بخوبی و بنزین و هوا بطور کامل در این درجه حرارت سوخته شوند.
در شروع کار موتور و برای روشن کردن چون دور موتور پائین است و موتور سرد می باشد گرمای مورد نظر جهت احتراق تامین نمی شود. برای بالا بردن گرمای داخل سیلندر می توان از سه روش استفاده کرد.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

داخل سیلندر را توسط گرم کن الکتریکی گرم کرده سپس استارت زده یا دور موتور را توسط استارت قوی تر با باطری ۲۴ ولت بالا برده سرعت تراکم را زیاد کنیم در این روش هم گرما بالا می رود و یا اینکه اطاقک تراکم را کوچک کرده تا گرمای مورد نظر تامین شود.

از دو روش اول در موتورهای دیزل استفاده می شود و برای موتورهای بنزینی از روش سوم استفاده می گردد.

می دانیم که مایعات قابل فشرده شدن نیستند به همین منظور در بدو شروع کار موتور مقداری بنزین بیشتر همراه با هوا داخل سیلندر کرده در نتیجه، اطاقک تراکم کوچک شده، گرمای مورد نظر تامین می شود. این روش به دو صورت انجام می شود.

نوع اول، ساسات شیری است. که در این طرح، مداری از داخل پیاله بنزین تا پشت دریچه گاز طراحی کرده و در وسط مدار، شیری را نصب می کنند که توسط باز و بسته کردن مقدار معین بنزین (به گرمای محیط بستگی دارد) به سیلندر ارسال میکنند.

نوع دیگر، ساسات مکشی می باشد. بدین صورت که دریچه ای را در دهانه ورودی هوای کاربراتور نصب می کنند. دریچه را قبل از استارت زدن به مقدار معین بسته و از ورود هوا جلوگیری بعمل می آورند و شروع به استارت زدن می نمائیم.

  لایه کوتینگ رنگ خودرو

در نتیجه، چون هوای مورد نظر برای سیلندرها کافی نیست به جداره کاربراتور مکش وارد شده و از مدارهای اصلی و آرام مقدار بنزین بیشتری همراه با هوا از طریق مدارهای اصلی و آرام وارد سیلندر می شود. نتیجه اینکه اطاقک تراکم توسط بنزین کوچک شده، گرمای مورد نظر تامین می شود و موتور به راحتی روشن می گردد.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷-03133332718

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
ارتباط با متخصصان