♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب امروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

•وظایف سیستم سوخت رسانی دیزل:

در این سیستم ابتدا سوخت توسط پمپ انژکتور پمپاژ گردیده و سپس

از طریق انژکتور ها به داخل محفظه پاشش می گردد.رگلاتور نیز کنترل کننده

مقدار سوخت ورودی می باشد.

1-کنترل مقدار سوخت:

مقدار سوخت مورد نیاز برای ایجاد احتراق بستگی به شرایط کاری موتور دارد.

بطوریکه در دور های بالا نیاز به سوخت بیشتری می باشد.

ولی برعکس در دور های آرام موتور با مقدار سوخت کمتری کار می نماید.

همچنین هنگامی که به علت وجود سر بالایی و یا سنگین بودن خودرو

به موتور بار بیشتری وارد می شود نیاز به سوخت بیشتری داریم.

2-کنترل زمان پاشش سوخت:

پاشش سوخت باید بعد از متراکم سازی هوا انجام پذیرد.زیرا با شروع پاشش

سوخت,مرحله احتراق نیز آغاز می گردد.البته لازم است که متناسب با عددستان سوخت

مقدار آوانس برای پاشش سوخت در نظر گرفته شود.یعنی پاشش سوخت کمی قبل 

از رسیدن پیستون به نقطه مرگ بالا آغاز گردد.

3-توزیع سوخت:

هر یک از سیلندر های موتور دیزل دارای یک انژکتور می باشد که عمل پاشش

سوخت را در لحظه مقتضی انجام می دهد.بنابراین ضرورت دارد که پمپ انژکتور

دارای مکانیز می باشد که بتواند توزیع سوخت بین انژکتور ها را به گونه ای

انجام دهد که به هریک ازآنها در زمان مقتضی سوخت برسد.

4-بالا بردن فشار سوخت:

یکی از وظایف اصلی پمپ انژکتور بالا بردن فشار سوخت می باشد.مقدار این فشار

بستگی به قدرت پمپ انژکتور و شرایط کاری موتور دارد.ولی معمولا فشار سوخت 

توسط پمپ انژکتور حداقل تا حدود 35Bar و یا حتی بیشتر بالا برده می شود.

5-اتمیزه کردن سوخت:

هرچند که مقدار فشار تولید شده توسط پمپ انژکتور بر قابلیت اتمیزه شدن

سوخت به شدت تاثیر گذار است ولی انجام این کار بر عهده انژکتور می  باشد.

هنگامی که سوخت پرفشار می خواهد از مجرای خروجی انژکتور که بصورت 

مخروطی شکل و بسیار باریک است خارج گردد بصورت ذرات بسیار ریز و معلق

در هوا تبدیل می شود.به این پدیده اتمیزه شدن سوخت گفته می شود.

هشدار

متاسفانه اخیرا مشاهده شده است برخی از افراد فرصت طلب,

بدون داشتن دانش کارشناسی رنگ خودرو و عدم آگاهی کامل از مبحث

مهم کارشناسی رنگ خودرو اقدام به برگزاری دوره های آموزش کارشناسی و

تشخیص                                         رنگ                                  شدگی

خودرونموده و باعث ایجاد مشکلاتی در این زمینه برای علاقمندان حوزه کارشناسی رنگ خودرو شده اند.

 

تبلیغات کاذب

ونیز افردی با دادن آگهی در سایت های مختلف اینترنتی به بهانه آموزش از

علاقمندان به رشته کارشناسی رنگ خودرو مبالغی را دریافت کرده و پس از آن

جوابگوی افراد نمی باشند.

لذا خواهشمندیم به هیچ عنوان قبل از حضور و اطمینان از صحت

گفته افراد هیچگونه مبلغی را به حساب هیچ فردی واریز ننمایید.و قبل

از هرگونه اقدامی با کارشناسان آموزشگاه فنی نخبگان مشورت کنید.

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید.

 

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان