♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

 

♦ سوراخ زیر بدنه پائين پمپ

در نیمه پایین بدنه پمپ، در زیر محفظ دیافراگم سوراخی تعبیه شده که اولا هنگام معیوب بودن

دیافراگم ازاین صورت می گیرد و به آشکار شدن عیب کمک می کند ثانیا از رفتن بنزین به داخل

کارتر و مخلوط شدن آن با روغن جلوگیری می شود.

♦ پمپ بنزین از لحاظ کار، دو نوع میباشد:

• پمپ بنزین فعال

• پمپ بنزین غیر فعال

♦  پمپ بنزین فعال

زمانیکه پیاله کاربراتور پر از بنزین است پمپ بنزین به کار خود ادامه می دهد و بنزین اضافی

از راه لوله برگشت به باک برمی گردد. در این نوع پمپ شیطانک دائما حرکت خود را ادامه داده

و به همين دليل فشار زیادی به دیافراگم پمپ وارد نمی شود که باعث خرابی واشر گردد و

بدلیل اینکه بنزین دائما در حرکت و گردش می باشد، یک حرکت چرخشی بین باک پمپ و

کارشناسی رنگ خودرو :  اموزش ترکیب رنگ خودرو ساری

کاربراتور دائما برقرار می باشد.

سوخت همیشه خنک بوده و از ایجاد قفل گازی جلوگیری می شود.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

♦ پمپ بنزین غیر فعال

دراین نوع پمپ زمانی که دایره خارج ازمراکز زیرشیطانک میزند شیطانک به سمت بالا حرکت

کرده وکر شیطانک که به دیافراگم متصل می باشد دیافراگم را به سمت پائین کشیده و

باعث مکش سوخت از می شود و زمانی که دایره از زیر شیطانک خارج می شود فنر زیر

دیافراگم باعث می شود که دیافراگم با سرعت به سمت بالا حرکت کرده و باعث فرستادن

سوخت از سوپاپ خروجی به سمت کاربراتور شود.

 

این عمل تا زمانی که پیاله کاربراتور پر شود ادامه داشته زمانیکه پیاله پر شد شناور

به سوزن کرده باعث بسته شدن مسیر سوخت به پیاله بنزین می گردد، ولی اهرم عمل

خود را ادامه داده پمپ به کاربراتور و سپس سطح بالای دیافراگم پر شود. هنگام وقوع چنین

حالتی فشار سطح بالای د ر سر پیر سده و دیافراگم را پائین نگه میدارد در این حالت عمل

مکش و فرستادن سوخت بطور موقت قطع می شود ولی شیطانک بصورت هرز به عمل خود

ادامه میدهد تا زمانیکه سطح بنزین پیاله کاربراتورآمده و سوزن مسیر را باز کند.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

در این هنگام دیافراگم برای پمپ کردن سوخت شروع به حرکت می کند در پمپ ها حرکت

شیطانک به میله دیافراگم منتقل نمی شود مثلا شیطانک دو تکه ساخته شده و قسمت

خارجی شیطانک می تواند بطور آزاد در روی دایره خارج از مرکز حرکت کند در حالیکه قسمت

کارشناسی رنگ خودرو :  آموزش بازیابی رنگ خودرو همدان

داخلی شیطانک با میله دیافراگم در تماس است.

 

در طرف آزاد شیطانک فنری قرار دارد که باعث تماس بین این قسمت و دایره خارج از

مرکز شده در نتیجه از ایجاد سروصدا جلوگیری میکند در موقع روشن بودن موتور غالبا

دیافراگم کورس کامل خود را طی نکرده بلکه حدود وضعیت نرمال (دیافراگم تقریبا افقی)

کمی بالا و پائین می شود.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

♦ نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

 

03133332718_03133323448_03133323447_09140257001_09136776007_09359130499

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان