♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ نواقص سیستم تزریق سوخت

♦ بعضی از نتایج عملی نمونه:

نتایجی که بر اساس آزمایشات برروی ۴ سیلندر با سوپاپ هایی در سرسیلندر به گنجایش 1400 چه با سیستم

کاربرتواری چه تزریق سوخت بدست آمده است مختصر بشرح زیر است می باشد:

 

• سیستم تزریق بنزینی بطور مساوی برای تمام سیلندرها با تمام بارها با ۲ درصد پخش می کند.

‎• تزریق مانیفولد ورودی در نسبت به تزریق به داخل سیلندر با گنجایش موتور فوق الذکر برتری دارد.

 

• تزریق بنزینی بازده احتراق بهتر تولید نمیکند.

 

• حداکثر بازده نیرو می تواند از ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش یابدو اگر نسبت تراکم بیشتری مناسب با درجه حرارت شارژ کاهش

یافته بکار گرفته شود، درجه مزبور هم بیشتر خواهد شد.

 

• تحت شرایط خاصی با بار جزئی ممکن است سوخت به مقدار ۱۰ تا ۱۵ درصد صرفه جوئی شودلیکن با بار بیشتر و کامل

مصرف سوخت چندان تفاوتی با موتورهای سیستم کاربراتوری ندارد.

 

• در تزریق بنزینی، موتور آرام تر و یکنواخت تر کار می کند. در بعضی از آزمایش های انجام گرفته، موتور تحت بار بطور آرام

و با سرعت ۱۵۰ دور در دقیقه کار می کند، لیکن کم ترین سرعت را در شرایط آزاد یا دور آرام حدود ۳۰۰ دور در دقیقه خواهد بود.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

• استارت زدن در هوای سرد با سیستم تزریق بنزینی در مقایسه با موتورهای سیستم کاربراتوری به یک اندازه سوخت هدر می دهد.

لیکن سیستم بنزینی به هنگام گرم شدن، کنترل بهتری فراهم می آورد.

 

• آزمایش برروی اتومبیلی مجهز به این نوع موتور در جاده ها نشان داد که بجز امتیازات مربوط به قدرت افزایش یافته، موتور تا

اندازه ای در اثر ضربات و گشتاور یکسان حاصل از پخش مخلوط یکنواخت به سیلندرها نرم تر و یکنواخت کار می کند. تا به حال

این آزمایش ها و یک سلسله آزمایش های دیگر نشان داده که بازده نیروی مخصوص سیستم تزریق سوخت نسبت به

سیستم کاربران بیشتر است، حتی اگر از کاربراتورهای چند پمپچه ای (چند سیلندری) نیز استفاده شود.

به همین دلیل است که در اتومبیل های معمولی و مسابقات از این سیستم استفاده می شود، زیرا از این سیستم می توان

حداکثر بازده و اطمینان که قابل اهمیت است را حاصل کرد.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷-03133332718

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان