♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ژیگولر 

ژیگولر عبارت از پیچی است که در وسط آن سوراخی مناسب با تنظیم بنزین درآن تعبیه شده است . چون ژیگولر دور آرام را باید در فاصله هایی از کارکرد موتور تعویض کرد لذا زمانی که کمی ژیگولر دور آرام گشاد می شود ، یک پیچ هوا در زیر کاربراتور در نظر گرفته اند که مقدار کمی هوا را به مخلوط از طریق پیچ هوا اضافه می کنیم .

در ضمن در اثر عبور هوا هم مقداری از اطراف دریچه گاز (پولکی) خورده می شود و یا در اثر قرار گرفتن موتور در جاهای مختلف که فشار هوا زیاد یا کم است دور موتور تغییر کرده، باعث بد کار کردن موتور می شود. برای این عیب هم پیچ تنظیم دریچه گاز روی کاربراتورها تعبییه می گردد. با اضافه کردن هوا از طریق پیچ هوا به بنزین، می توان هوای ورودی از طریق دریچه گاز را کم کنیم و دور آرام را تنظیم نمائیم. یکی از مهم ترین علامت هایی که برای هر موتور مهم می باشد دور سنج است که بیشتر موتورهای ما فاقد آن هستند.

کارشناسی رنگ خودرو :  آموزش رفع آفتاب سوختگی خودرو کرمانشاه

 

در دورهای بالا مقدار بنزین از نظر تئوری ثابت است( چون حجم سیلندر ثابت است) ، اما زمان سوختن ثابت نیست، لذا مقداری از این زمان کم را توسط دلكو جبران میکنیم، ولی کافی نمی باشد .

با باز کردن دریچه گاز دور موتور بالا رفته، فشار مکش، از مدار دور آرام، کم می شود و چون دو مجرای بالا و پائین کاربراتور بزرگتر از مجرای وسط می شود پس سرعت عبور هوا و در نتیجه، فشار مکش در گلوگاه بیشتر از نقاط دیگر شده است.

مدار دیگری را می توان از پیاله شروع و به وسط گلوگاه ادامه داد و سوخت مصرفی را تامین نمود. در این زمان چون سرعت عبور هوا در گلوگاه زیاد شده، فشار جو از روی لوله برداشته می شود و بنزین جریان پیدا می کند.

این کار از نظر تئوری عملی خواهد بود اما در کار جواب مناسب داده نشده است. علت هم آن بود که از این مقدار بنزین با قرار دادن ژیگلوری در ابتدای مدار، مقدار شروع کار را می توان محاسبه کرده ولی در ادامه کار که ما به بنزین کمتری نیاز داریم ( چون در شروع به قدرت و بنزین بیشتر جهت به حرکت درآوردن موتور احتیاج می باشد ولی رفته رفته که دور موتور بالا می رود، ما به بنزین کمتری نیاز داریم. ولی در این طرح چون بتدریج سرعت هوا بیشتر می شود فشار مکش نیز بیشتر شده در نتیجه، بنزین بیشتری مکیده می شود که این عمل، عکس آن خواسته ای است که ما انتظار داریم).

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو 

کارشناسی رنگ خودرو :  آموزش رفع آفتاب سوختگی خودرو

 

در کاربراتورها برای برطرف کردن این نقص به روش های مختلفی سیر تکاملی خود را طی کردند، بدین ترتیب که اگر سوزنی مخروطی شکل روی ژیگلور قرار دهیم و میله را به طریقی اهرم بندی نمائیم که با فشار آوردن به پدال گاز و باز کردن دریچه هوا سوزن مخروطی شکل وارد ژیگلور گشته نتیجه آن می شود که مجرای ژیگلور تنگ تر گشته، مقدار بنزین کم می شود.

رفته رفته که دور موتور بالا می رود و راننده به پدال گاز فشار وارد می کند، سوزن داخل ژیگلور شده، بتدریج مقدار بنزین متناسب با بنزین مورد نظر کم می شود. اگر پدال به همین ترتیب ثابت بماند در اثر عبور بنزین از ژیگلور و اطراف سوزن، سوزن هم مقدار کمی وارد ژیگلور شده، باعث عبور کمتری بنزین می شود. تا اندازهای عیب برطرف شد ولی کامل نیست چون اگر توجه داشته باشیم وقتی ما مقداری دریچه را باز میکنیم مشکل برطرف شده ولی از طرفی چون سرعت هوا رفته رفته زیاد می شود ولی دریچه گاز ثابت است و دور مقداری بالا می رود، بنزین باز بیش از اندازه مورد نظر می باشد.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

کارشناسی رنگ خودرو :  آموزش بازیابی رنگ خودرو

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷-03133332718

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان