♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب امروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ محفظه چرخ (دفلکتور)

‏دفلکتور یا محفظه چرخ همان پوششی است که بر روی چرخ ها قرار گرفته و از برخورد مستقيم جریان هوا با چرخ جلو گیری می نماید. دفلکتورمعمولا قسمتی از سپر جلوی خودرو است که روی چرخ ها را پوشش می دهد. به عبارتی دیگر،

دفلکتور همان انحنای لبه های سپر در دو طرف می باشد.
دلیل استفاده از دفلکتور، نقش آن در کاهش جریان های گردابی اطراف چرخ و در نهایت کاهش نیروهای مقاوم آیرودینامیکی است


•یکی از اجزایی که در ایجاد نیروهای مقاوم آیرودینامیکی بسیار مؤثر است، چرخ های خودرو می باشد.

این موضوع ناشی از عوامل ذیل است:

• جریان هوا نمی تواند محیط چرخ را جاروب نماید.

• چرخ ها دارای حرکت دورانی هستند و همین موضوع عامل ایجاد تلاطم در جریان هوا است.

• جریان هوا در زیر بدنه با یک زاویه انحراف به چرخ ها برخورد می کند . این عوامل در حدی تأثیر گذارند که نیروهای مقاوم آیرودینامیکی ایجاد شده توسط چرخ ها تا حدود ۵۰٪ از کل نیروهای مقاوم آیرودینامیکی را تشکیل می دهد.
بهترین راهکار برای کاهش این اثرات منفی، قرار دادن چرخ درداخل یک محفظه بسته می باشد .

وجود دفلکتور نیز به همین منظور است که می تواند از برخورد مستقیم جریان هوا با چرخ جلوگیری نماید .

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

گاهی اوقات به منظور جلوگیری از ایجاد جریانهای گردابی در زیر سپر، بهتر است که سطح کناری سپر (Bumper) در قسمت

محفظه چرخ (Wheel Housing) کمی وسیع تر در نظر گرفته شود.


♦ باد شکن جلو (اسپویلر جلو)

به منظور کاهش نیروهای مقاوم آیرودینامیکی در قسمت جلوی خودرو و جدایش بهتر جریان هوا در قسمت جلوی خودرو لازم است که مجموعه سپر جلو به گونه ای طراحی گردد که جدایش جریان هوا به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد. برای این منظور بهتر است که جلوی خودرو به صورت تیز و شیب دار در لبه های بالا و پایین طراحی گردد.

به منظور طراحی بهتر اسپویلر و کاهش نیرو های مقاوم ، می توان در قسمت وسط آن یک برش ایجاد کرد تا بخشی از جریان هوا از داخل آن عبور کند . ایجاد این برش ، علاوه بر کاهش نیروهای مقاوم در اسپویلر جلو ، باعث افزایش بازده پخش کن عقب و کاهش کثیف شدن انتهای بدنه خودرو نیز می باشد .

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷-03133332718

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان