♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

 

♦ دو دهانه در یک کاربراتور

کارکرد هر دو کاربراتور مثل هم است در بعضی از کاربراتور ها در دهانه دوم ، مدار دور آرام را حذف کرده اند . مرحله اول که

هر دو دهانه با هم باز و بسته می شود مطلوب مهندسین نبود در دهانه دوم دو دریچه تعبیه کرده اند یک دریچه روی

دریچه دوم  در شروع کار کاربراتور دریچه دوم هم باز می شود .

ولی بالای دریچه ،دریچه دیگری وجود داشت که بسته بود. راننده پا را روی پدال ثابت نگه می داشت. رفته رفته سرعت

دور بالا می رفت و فشار روی دریچه سوم اثر گذاشته کم کم دریچه سوم باز شده و سرعت هم بالا می رفت و در این

حالت بود که موتور و کاربراتور و جاده عمل یکنواختی را انجام می دادند و فشاری به موتور وارد

نمی شد.

اما باز مشکلاتی از قبیل وزنه ای که به دریچه سوم متصل بود آن نرمی لازم را برای باز و بسته شدن بوجود نمی آورد.

در مرحله بعد از فشار مکش مدار کاربراتور استفاده شده بدین شکل که دریچه اول در اختیار راننده

تا سرعت ۶۰ – ۷۰ کیلومتر دریچه دوم.

در اختیار کاربراتور، موتور، جاده، قدرت، سرعت قرار دادند.

در این حالت اگر موتور به سرعت نیاز داشته باشد، دریچه دوم باز می شود و زمانیکه موتور به قدرت

و سرعت کم نیاز داشته باشد، دریچه دوم بسته

می شود.
عملکرد دریچه دوم دریچه دوم را به میله ای هندلی شکل وصل کردند، بالای میله را به دیافراگمی متصل نمودند از بالا

دیافراگم را در فضائی مسدود کردند و مداری را از بالای پوسته به وسط وئنتوری ها ارتباط دادند. توجه کنید زمانی که سرعت

در وئنتوری اول زیاد می شود از مجرا، هوای بالای دیافراگم تخلیه شده، دیافراگم به بالا حرکت می کند.

در همین حرکت به بالا دریچه دوم هم به نرمی هر چه آرام تر باز می شود و رفته رفته سرعت یکنواخت بالا می رود.

با رها کردن پدال گاز، فشار مکش در وئنتوری اول کم شده و فنر روی دیافراگم دریچه دوم را می بندد.

البته تمام این عملیات هنوز کامل نمی باشد و در آینده امید است که به نتیجه بهتری دست پیدا کنیم.

در سیستم های انژکتوری تا اندازه زیادی به نتیجه دلخواه رسیده شده اما با تمام این کارها برای بهتر استفاده کردن از

سوخت و داشتن هوای پاکیزه باید به دستورهای کارخانه عمل شود. مهم ترین دستور چه در کاربراتور و چه در سیستم

انژکتور،تنظیم کردن کاربراتور و انژکتور در فواصل تعیین شده می باشد.

که در ایران ۵۰ درصد از رانندگان و تعمیرگاه های موجود این تنظیمات را انجام نمی دهند و به ندرت دیده شده که این

تنظیمات درست انجام شود.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷-03133332718

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان