کلاچ هیدرولیکی

♦ آموزش کارشناسی رنگ خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ اصول اولیه

اساساً یک کلاچ با استفاده از اهرم یا چوب تعویض دنده کار می کند. شما کلاچ را با پای خود فشار می دهید و این باعث

می شود چرخ طیار حرکت کند.

این کار با صفحه فشار کار می کند، دیسک کلاچ را جدا می کند و از چرخش میل درایو جلوگیری می کند. سپس صفحه آزاد می شود و دوباره در چرخ دنده ای که انتخاب کرده اید درگیر می شود.

 

♦ هیدرولیک

کلاچ هیدرولیک بر اساس همان اصل اولیه کار می کند، اما با همتای مکانیکی خود تفاوت دارد زیرا اجزای کمتری دارد.

این نوع کلاچ دارای یک مخزن حاوی مایع هیدرولیک است و هنگامی که پدال کلاچ را به سمت پایین فشار می دهید،

مایع تحت فشار قرار می گیرد. همراه با صفحه کلاچ کار می کند تا دنده ای را که در آن قرار دارید جدا کرده و دنده جدید را درگیر کند.

کارشناسی رنگ خودرو :  اموزش ترکیب رنگ خودرو ساری

یک سیستم کلاچ هیدرولیک با استفاده از اجزای مختلف هیدرولیک برای فعال کردن کلاچ هنگام فشار دادن پدال کار می کند.

این سیستم مشابه نحوه عملکرد ترمزها در وسیله نقلیه شما است.

هیدرولیک کلاچ شامل پدال کلاچ، میله اتصال، سیلندر اصلی کلاچ، لوله های فلزی یا پلاستیکی هیدرولیک و سیلندر کلاچ

می باشد.

پدال کلاچ یک اهرم محکم است که به نقطه محوری بالای ناحیه پای راننده قلاب شده است.

اهرم پدال با استفاده از یک سنجاق به یک میله متصل می شود. میله مستقیماً به سیلندر اصلی کلاچ متصل می شود.

هنگامی که پدال به داخل فشار داده می شود، میله را به سمت سیلندر اصلی فشار می دهد. میله به داخل سیلندر اصلی

فشار می‌آورد و باعث می‌شود که سیال هیدرولیک را به داخل خط سیال که مستقیماً به آن متصل است رانده شود.

هنگامی که سیال از سیلندر اصلی به لوله‌کشی خارج می‌شود، به داخل سیلندر کلاچ می‌ریزد. سیال باعث می شود سیلندر

بسته به طراحی، پدال کلاچ یا صفحه فشار کلاچ را فشار دهد.

تنها تنظیم در این سیستم های هیدرولیک در پدال کلاچ است تا حرکت آزاد را صحیح نگه دارد. سیستم از سیلندر اصلی

تا سیلندر slave یک سیستم بسته است که نباید هوا در آن باشد. همانطور که روغن ترمز شما تعویض می شود،

مایعات باید به طور منظم تعویض شوند.

 

کلاچ هیدرولیک در مقایسه با سایر سیستم های کلاچ مانند انواع اهرمی یا کابلی، فشار دادن به داخل آن آسان تر خواهد بود.

این سیستم از همان مایعی که بیشتر سیستم های ترمز استفاده می کند استفاده می کند.

کارشناسی رنگ خودرو :  اموزش کارشناسی رنگ خودرو شاهین شهر

توجه داشته باشید که برخی از سیستم ها فقط از مایعات سیلیکونی استفاده می کنند و استفاده از سیال نامناسب می تواند

به سیل ها آسیب برساند و باعث نشتی شود.

 

♦ نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

 

♦پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

 

• پل های ارتباطی ما:

 

03133332718_03133323448_03133323447_09140257001_09136776007_09359130499

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان