♦ آموزش کارشناسی رنگ خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

 

هزینه کارشناسی رنگ خودرو در مشهد

♦ پمپ اصلی ترمز دارای دو پیستون پشت سر هم:

در این دستگاه سیلندر ترمز به دو قسمت تقسیم شده که هر قسمت به طور مجزا از دیگری

کار خود را انجام می دهد. یک مدار به چرخ های جلو و یک مدارچرخ های عقب ارتباط دارد .

برای به کار افتادن دو پمپ ترمز، لازم است در یک جا به صورت سری با هم توأم شوند.

عمل ترمز در این دستگاه بدین صورت انجام می شود که نیروی پای راننده روی پدال از طریق

شیش ترمز، پیستون اول را حرکت می دهد و اولین مدار را به کار می اندازد. پیستون دوم که

به صورت شناور قرار گرفته به وسیله فشار هیدرولیکی پیستون اول به حرکت در می آید به طوری

که مدار دوم هم همان فشار را دارا می باشد.هزینه کارشناسی رنگ خودرو در مشهد 

در صورت خراب شدن یک مدار همیشه می توان از مدار دوم برای ترمز کردن دو چرخ جلو یا عقب

کارشناسی رنگ خودرو :  اموزش صافکاری پیشرفتهPDR ساری

استفاده کرد.هزینه کارشناسی رنگ خودرو در مشهد 

بعضی از کارخانجات، مدار سیلندر با پیستون دوبل را به دو صورت ضربدری به چرخ ها وصل می کنند. یعنی هر یک از مدارها را به یک چرخ از جلو و یک چرخ از عقب وصل می کنند.

مخزن ترمز پیستون دوبل کاملا جدا از هم می باشد.

( یعنی هر مدار به طور جداگانه دارای سوراخ پرکن و سوراخ توازن می باشد.)

 

♦ ترمزهای کاسه ای

♦ ساختمان و طرز کار آن ها:

به انتهای پوسته دیفرانسیل قطعه فلزی بنام طبق پیچ و مهره شده است و کاسه چرخ روی

توپی میل پلوس روی طبق حرکت دورانی خود را انجام می دهد.

اگر کاسه چرخ را از محل خود خارج نمائیم، روی طبق یک سیلندر دو طرفه پیچ شده است،

و به وسیله یک مدار به پمپ اصلی ارتباط دارد. روی پوسته سیلندر پیچ کوچکی بنام پیچ هواگیری

تعبیه شده، که به وسیله آن هوای داخل مدار را خارج می کنیم.

داخل سیلندر فنر نرم و کوچکی است که در دو طرفین آن دو عدد تشتک لاستیکی قرار داده

شده است.هزینه کارشناسی رنگ خودرو در مشهد

برای تحمل فشار در پشت تشتک ها دو عدد پیستون فلزی قرار گرفته است.

 سطح مقطع پیستون فلزی به تشتک لاستیکی فشار وارد کرده و آن را به داخل می برد.

قسمت خارج ان با کفشک ها ارتباط دارد.

کفشک ها به وسیله دو عدد پین و فنر و واشر نگهدارنده روی طبق قرار گرفته اند در حالت عادی

کفشک ها به وسیله دو یا سه عدد فنر قوی کاملا به سمت داخل و روی پیستون سیلندر

کارشناسی رنگ خودرو :  پمپ آب خودرو

چرخ فشار می آورند.هزینه کارشناسی رنگ خودرو در مشهد

اهرم های ترمز دستی نیز به هر دو کفشک متصل می باشند. و اگر نیرو به پدال وارد شود فشار

حاصله توسط پمپ اصلی به سیلندر چرخ منتقل شده و به وسیله پیستون ها به کفشک ها

و آنها را به کاسه چرخ می چسباند و عمل اصطکاک و در نهایت ترمز کردن انجام می شود.

 

هزینه کارشناسی رنگ خودرو در مشهد

 

♦ نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

 

• پل های ارتباطی ما:

 

03133332718_03133323448_03133323447_09140257001_09136776007_09359130499

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان