رادیاتور خودرو

♦ آموزش کارشناسی رنگ خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ رادیاتور خودرو

رادیاتور جزء ضروری سیستم خنک کننده موتور است. این مکانیزم برای حفظ دمای موتور در سطح مطلوبی که توسط سازنده خودرو تنظیم شده است

طراحی شده است.

رادیاتورها که بیشتر از آلومینیوم ساخته شده‌اند، گرما را از خنک‌کننده داغ از طریق لوله‌ها منتقل می‌کنند، سپس با وزش هوا در میان پره‌ها،

سیال را خنک می‌کند.

♦ رادیاتور چگونه کار می کند؟

سیستم خنک کننده یک سیستم تحت فشار است که از چندین جزء تشکیل شده است تا موتور را خنک نگه دارند. خنک کننده برای خنک کردن

موتور با گردش مایع خنک کننده از طریق رادیاتور، موتور و سرسیلندر موتور برای جذب گرما استفاده می شود.

ترموستاتی که بین موتور و رادیاتور قرار می گیرد، جریان مایع خنک کننده را تنظیم می کند و دمای موتور را حفظ می کند.

اگر مایع خنک کننده کمتر از دمای مشخص شده باشد، مانند زمانی که موتور خنک است، ترموستات جریان مایع خنک کننده را محدود می کند.

کارشناسی رنگ خودرو :  آموزش ریکاوری رنگ خودرو

همانطور که موتور گرمتر می شود، در صورت لزوم به تدریج باز می شود تا مایع از طریق رادیاتور از طریق شیلنگ های رادیاتور عبور کند.

شیلنگ‌های رادیاتور به هر دو رادیاتور و موتور متصل می‌شوند تا جریان مایع خنک‌کننده را هدایت کنند، بنابراین می‌توان آن را خنک کرد و

سپس برای حفظ دمای مشخص شده به سمت موتور حرکت کرد که به جلوگیری از گرمای بیش از حد کمک می‌کند.

برای جلوگیری از جوشیدن مایع خنک‌کننده، سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که اجازه می‌دهد نقطه جوش را به میزان قابل توجهی افزایش دهد،

شبیه به زودپز.

متأسفانه، فشار بیش از حد می تواند به شیلنگ ها و سایر قسمت های داخل سیستم خنک کننده آسیب برساند. در یک نقطه،

فشار باید کاهش یابد، که وظیفه درپوش رادیاتور است.

درپوش رادیاتور تنظیم شده است تا فشار را پس از رسیدن به فشار خاصی که سیستم برای تحمل آن طراحی شده است، آزاد کند.

پس از خنک شدن مایع خنک کننده به رادیاتور باز می گردد.

♦ چه چیزی باعث گرم شدن بیش از حد موتور می شود؟

اغلب وسایل نقلیه در هوای بسیار گرم بیش از حد گرم می شوند، با این حال، هر زمان ممکن است اتفاق بیفتد، به خصوص اگر سطح مایع خنک کننده

در رادیاتور پایین باشد یا در سیستم خنک کننده نشتی وجود داشته باشد.

نشتی می تواند به ویژه نگران کننده باشد زیرا نشتی در مایع خنک کننده رادیاتور آزاد می کند و رادیاتور را پایین می گذارد که مطمئناً باعث گرم شدن

بیش از حد می شود.

کارشناسی رنگ خودرو :  اموزش اجرای نانوسرامیک خودرو اصفهان

اگر رادیاتور از کار بیفتد، موتور بیش از حد گرم می شود و آسیب جدی به بار می آورد و در نتیجه تعمیرات پرهزینه و گسترده ای به همراه خواهد داشت.

سایر دلایل احتمالی گرمای بیش از حد ممکن است مربوط به خرابی ترموستات، نشتی شلنگ ها یا درپوش رادیاتور باشد.

اگر درپوش رادیاتور معیوب باشد، نمی تواند فشار را نگه دارد و به مایع خنک کننده اجازه می دهد تا مخزن سرریز را بیش از حد پر کند که می تواند

باعث گرم شدن بیش از حد موتور شود.

 

♦ نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

♦پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

 

• پل های ارتباطی ما:

03133332718_03133323448_03133323447_09140257001_09136776007_09359130499

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان