♦ آموزش کارشناسی رنگ خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ جعبه دنده کمکی

برای صعود از شیب های تیز و به منظور افزایش چرخ ها باید زیاد شود، چنانکه ملاحظه شد تیز و به منظور

افزایش نیروی کششی و گشتاور در چرخ ها، نسبت دنده بین موتور و چنان که ملاحظه شد در دنده

یک نیروی کششی زیادی به چرخ ها می رسد، در بعضی مواقع گشتاور و نیروی کششی برای صعود از

شیب های نامساعد از این حد نیز باید تجاوز کند.

اغلب کارخانجات سازنده او اضانی در پشت جعبه دنده بنام جعبه دنده کمکی قرار می دهند که به وسیله

این جعبه قسمتی از گشتاور و نیروی موتور را به چرخ های جلو، به منظور افزایش کشش اتومبیل،انتقال داد.

به عبارت دیگر چرخ های جلو اتومبیل را در موقعیت های لازم (یخ بندان های شدید، زمین های بسیار سست،

افتادن یک چرخ در چاله های بزرگ و سربالائی های تند مانند چرخ های عقب اتومبیل محرک نمود.)

کارشناسی رنگ خودرو :  اموزش نقاشی رنگ خودرو تبریز

در این طرح یک خط انتقال (گاردان و دیفرانسیال و محورهای محرک) از جعبه دنده کمکی به چرخ های جلو ارتباط

دارد.

 

کارشناسی رنگ خودرو تهران

♦ این جعبه دنده دارای سه محور و چهار چرخ دنده می باشد.

• محو ورودی

انتهای محور خروجی جعبه دنده اصلی، محور ورودی این جعبه دنده را تشکیل می دهد.

در روی این محور چرخ دنده کوچکی به نام پنييون سوار شده است. این چرخ دنده از طریق هزار خار به

محور خروجی گیربکس مربوط می شود.

♦ محور وسط

این محور با دو چرخ دنده مربوط به آن یکپارچه تراشیده شده است. دنده بزرگ آن از چرخ دنده کوچک آن هنگامی

که گشتاور زیاد مورد نیاز باشد استفاده می شود.

• محور زیر

محور خروجی کمک را تشکیل می دهد. شامل دو چرخ دنده ازنوع کشوئی و درگیری ثابت می باشد.

♦ میل کاردان

میل کاردان شفت واسطه ای است که محور اصلی یا خروجی جعبه دنده را به دیفرانسیل،

در اکسل عقب متصل میکند .

حرکت دورانی شفت خروجی گیربکس از طریق کاردان وارد دیفرانسیل می شود. پس از طی مراحل داخلی

دیفرانسیل که بعدا توضیح داده خواهد شد، به چرخ های عقب منتقل و باعث حرکت اتومبیل می شود.

در طرح میل کاردان دو عامل در نظر گرفته می شود.

• موتور و گیربکس به وسیله دسته موتور و رام گیربکس به اسکلت اتومبیل متصل شده اند.

• اکسل عقب و چرخ ها توسط فنرها به شاسی اتومبیل متصل شده اند. اکسل عقب و چرخ ها توسط فنرها

بالا و پائین می روند. این عمل زاویه میل کاردان و شفت خروجی گیربکس را تغییر می دهد.

کارشناسی رنگ خودرو :  آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

کارشناسی رنگ خودرو تهران

 

♦ نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

 

• پل های ارتباطی ما:

 

03133332718_03133323448_03133323447_09140257001_09136776007_09359130499

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان