بوستر ترمز خودرو

♦ آموزش کارشناسی رنگ خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ بوستر ترمز خودرو

تقویت کننده ترمز یک جزء ایمنی ترمز است که در موقعیت متوسط ​​بین پدال ترمز و سیلندر اصلی ترمز جفت می شود و به

عنوان جزء ضرب نیرو عمل می کند که از خلاء موتور برای ضرب نیروی وارد شده توسط راننده بر روی پدال ترمز قبل از ارسال

بیشتر به سیلندر اصلی استفاده می کند. که به نوبه خود ترمز موثر و همچنین راحتی راننده را در ترمزگیری فراهم می کند.

نیروی ترمز اعمال شده توسط راننده بر روی پدال ترمز برای ایجاد نیروی ترمز کافی برای توقف یا کاهش شتاب خودرو کافی نیست،

بنابراین نیاز به چند برابر نیرو در ابتدا و این وجود دارد. ضرب نیرو توسط بوستر ترمز انجام می شود تا ترمز موثری ایجاد شود.

اگر در مورد کشورهایی مانند هند صحبت کنیم که در آن مشکلات ترافیکی زیادی وجود دارد که به نوبه خود مستلزم فعال کردن

مداوم ترمز یا پدال ترمز است و اگر خودروهای بدون بوستر ترمز را در نظر بگیریم نیروی پدال مورد نیاز برای به کار انداختن

سیلندر اصلی بیشتر است.

باعث ایجاد خستگی برای راننده می شود، بنابراین برای فعال کردن نرم ترمزها به تقویت کننده ترمز نیاز داریم.

تقویت کننده ترمز به عنوان یک اقدام پیشگیرانه ترمز برای جلوگیری از راننده و سرنشینان در نظر گرفته می شود زیرا احتمال

خرابی ترمز را کاهش می دهد و همچنین ترمز را کارآمدتر می کند و در صورت ترمز وحشتناک کمک می کند.

♦کار کردن

عملکرد بوستر ترمز تابعی از خلاء و هوا است که به بوستر کمک می کند تا نیروی پدال ترمز را قبل از ارسال آن به سیلندر

اصلی چند برابر کند، بگذارید ببینیم چگونه اتفاق می افتد-

♦ فعال سازی

هنگامی که راننده برای اعمال ترمز پدال ترمز را فشار می دهد، شفت متصل به پدال ترمز به سمت تقویت کننده ترمز حرکت می کند.

به دلیل حرکت این شفت، دریچه اتمسفر باز می شود که به نوبه خود باعث ورود هوای تازه به سمت هوای بوستر می شود.

این هوای ورودی به شفت اولیه کمک می کند تا دیافراگم را به داخل بدنه تقویت کننده ترمز فشار دهد که دلیل آن اختلاف

فشار بین طرف هوا و سمت خلاء بوستر است.

سوپاپ خلاء در سمت خلاء بوستر ترمز خلاء را در سمت خلاء بوستر حفظ می کند زیرا به سوپاپ مکش موتور متصل است و

به تقویت کننده ترمز در حفظ خلاء در طول مکش کمک می کند.

این خلاء یا فشار منفی ایجاد شده به دیافراگم کمک می کند تا حرکت کند که به نوبه خود نیروی ارسال شده توسط راننده

را چند برابر می کند.

در اثر حرکت دیافراگم شافت ثانویه به سمت سمت سیلندر اصلی حرکت می کند که به نوبه خود پیستون سیلندر اصلی را

فشار می دهد و در نهایت ترمز رخ می دهد.

 

♦ نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

♦پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

 

• پل های ارتباطی ما:

03133332718_03133323448_03133323447_09140257001_09136776007_09359130499

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان