بخاری خودرو

♦ آموزش کارشناسی رنگ خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

 

♦ بخاری خودرو  

هسته بخاری که در داشبورد ماشین شما قرار دارد، واقعا یک رادیاتور کوچک است. فن بخاری هوا را از طریق هسته بخاری و به داخل محفظه

سرنشین ماشین شما می دمد هسته بخاری مایع خنک کننده داغ خود را از سر سیلندر می گیرد و آن را به پمپ باز می گرداند بنابراین بخاری بدون

توجه به باز یا بسته بودن ترموستات کار می کند.

سیستم گرمایش در وسیله نقلیه شما طوری طراحی شده است که شما را در حالی که دمای بیرون سرد، مرطوب ویا باد می‌وزد، گرم نگه دارد.

سیستم خنک کننده موتور خودرو به صورت مستقیم می باشد.

متصل به سیستم گرمایش اگر سیستم گرمایش شما به درستی کار نمی کند، مهم است که آن را بررسی کنید، زیرا ممکن است سیستم خنک کننده

موتور شما نیز به درستی کار نکند و گرم شدن بیش از حد موتور می تواند منجر به آسیب به موتور شود.

چند جزء اساسی در سیستم گرمایش وجود دارد. هسته بخاری، موتور دمنده فن، شیلنگ های بخاری، شیر کنترل بخاری و پانل مجموعه کنترل

HVAC (گرمایش، تهویه، تهویه مطبوع) داخل کابین اجزای سیستم خنک کننده که با سیستم گرمایش تعامل دارند عبارتند از خنک کننده، ترموستات،

رادیاتور و پمپ آب. هسته بخاری نیز در سیستم خنک کننده خودرو استفاده می شود.

گرمایی که در اثر کارکرد موتور ایجاد می‌شود جمع می‌شود و به جایی نیاز دارد که برود. بیشتر این گرما از طریق سیستم اگزوز هدایت می شود.

گرمای باقیمانده در ریخته گری موتور باقی می ماند و به مایع خنک کننده منتقل می شود. هنگامی که خودرو به دمای عملیاتی رسید، ترموستات

باز می شود و به مایع خنک کننده از سیستم خنک کننده اجازه می دهد تا از طریق گذرگاه های موتور به گردش درآید و گرما را از موتور خارج کرده و

آن را به داخل رادیاتور می فرستد و به هسته بخاری گردش می کند که این گرما را در کابین توزیع می کند.

وسیله نقلیه کنترل‌های بخاری و فن دمنده توسط سرنشینان خودرو کار می‌کنند تا میزان گرما را با سرعت موتور فن دمنده کنترل کنند.

هسته بخاری مانند یک رادیاتور کوچک است که به عنوان یک مبدل حرارتی عمل می کند. معمولاً در زیر داشبورد یا محفظه HVAC نزدیک دیوار آتش روی

مسافر نصب می شود.

وسیله نقلیه این قطعه دارای یک ورودی و خروجی است که اجازه می دهد خنک کننده از طریق هسته جریان یابد. موتور دمنده هوا را از طریق هسته

بخاری و به محفظه سرنشینان داخل خودرو شما می دمد.

شیر کنترل بخاری وسیله ای است که جریان مایع خنک کننده داغ موتور را از طریق هسته هیتر کنترل می کند. معمولاً برای تنظیم این جریان در یکی

از شیلنگ های بخاری قرار می گیرد.

بنابراین این سوپاپ به کنترل خروجی بخاری به داخل کابین کمک می‌کند، همانطور که توسط کنترل‌های بخاری که توسط سرنشینان کابین

خودرو کار می‌کنند، درخواست می‌شود.

♦ نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

 

♦پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

 

• پل های ارتباطی ما:

 

03133332718_03133323448_03133323447_09140257001_09136776007_09359130499

 

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان