♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ حرارت سنج الکتریکی :

دراین مدار تغییر دهنده مکانیکی وجود ندارد، بلکه عامل تغییر دهنده، گرمای آب می باشد.

در کپسول شمعک آب موادی بکار رفته که در حالت سرد بودن آب دارای مقاومت الکتریکی زیاد و به هنگام گرم شدن آب دارای مقاومت کمتری می شود. در نتیجه وقتی آب موتورسرد است جریان برق کمی از قرقره انحراف که به طورسری با شمعک آب قرار گرفته عبور می کند.

بیشترین جریان از قرقره محدود کننده عبور نموده و هسته آن به مقدار بیشتری مغناطیس شده وعقربه را به طرف سرد هدایت می کند وقتی که آب گرم می شود مقاومت کپسول کم شده و بالا می رود و در نتیجه درقرقره انحراف، مغناطیس نیرومندی ایجاد شده و عقربه را به طرف گرم هدایت می کند.

• حرارت سنج بی متالی

• حرارت سنج با فشار بخار

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

♦ دستگاه خروج دود:

کار عمده دستگاه خروج دود خارج کردن دود ایجاد شده در زمان احتراق می باشد وظیفه اصلی آن در حین خروج دود بی صدا کردن آن و هدایت به خارج می باشد.

این عمل بوسیله لوله ای که بین لوله مانی نولد خروجی و منبع اگزوز قرار دارد و لوله اگزوز نامیده می شود صورت می گیرد.

لوله اگزوز، دود گازهای سوخته حاصل از احتراق را از مانی فولد خروجی گرفته و به منبع اگزوز می فرستد.

چون گازها و دودهای خروجی که به هنگام باز شدن سوپاپ دود از سیلندر خارج می شوند دارای حرارت زیاد توام با فشار تقریبی (۵ آتمسفر) می باشند و همچنین مخلوط با مقداری گاز نیمه سوخته هستند بنابراین اگر مستقیما ازسیلندر خارج شده و با هوا تماس پیدا کند ایجاد صداهای ناهنجاری می نمایند.

لذا برای از بین بردن صدا وهمچنین نتیجه گیری بهترازکارموتوردوده ها و گازهای سوخته را بوسیله لوله اگزوزبه منبع اگزوز (صدا خفه کن).

منتقل کرده وازآنجا به خارج هدایت می کنند ساختمان داخل منبع اگزوزدرموتورهای مختلف با هم متفاوت است.

منبع اگزوز یا همان صدا خفه کن در داخل خود دارای منافذ متعددی است که دود در حین خارج ج شدن از آنها عبور کرده و در این مسیر پر پیچ و خم انرژی خود را از رد دست می دهد.

منبع اگزوز بر اساس ذخیره امواج کار می کند، بیضی شکل بوده و دارای چند لوله است.

در داخل محفظه خفه کن چهار اطاقک دو جداره وجود دارد که صدای دود را به سرعت مستهلک می کند.

دود ابتدا به اطاقک سوم رسیده سپس به اطاقک اول باز می گردد یعنی دود طول انباره را در جهت مخالف طی می کند پس از افت انرژی کافی دودها از داخل لوله میانی انباره را ترک می کنند.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

♦ نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷-03133332718

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان