♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب امروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

•اجزای سیستم سوخ رسانی انژکتوری:

علاوه بر مخزن سوخت وفیلتر سوخت نیاز به یک پمپ سوخت (پمپ بنزین) نیز می باشد که بتواند

سوخت را پمپاژ نموده و در نهایت وارد ریل سوخت رسانی نماید تا از طریق انژکتور ها درون محفظه

احتراق پاشش گردد.

1-باک بنزین(مخزن سوخت):

سیستم سوخت رسانی انژکتوری نیز همچون سایر سیستم های سوخت رسانی 

نیاز به یک مخزن ذخیره سوخت دارد.معمولا جنس این باک فلزی بوده و به منظور

جوگیری از پوسیدگی داخل آن در سطح داخلی مخزن سوخت از پوشش گالوانیزه استفاده می نمایند.

2-پمپ سوخت(پمپ بنزین):

معمولا پمپ بنزین مورد استفاده در سیستم های انژکتوری از نوع پمپ های دنده ای و یا از نوع

پمپ های سانیتریفوژ می باشد.نیروی مورد نیاز این پمپ عموما توسط یک موتور الکتریکی کوچک تامین می گردد.

بطوریکه با روشن کردن خودرو و یک جریان برق نیز به این موتور الکتریکی ارسال گردیده و امکان

پمپاژ سوخت را فراهم می نماید.

3-فیلتر سوخت:

در هر سیستم سوخت رسانی برای جداسازی ذرات معلق نیاز به فیلتر سوخت می باشد.

ولی با توجه به اینکه حساسیت انژکتور ها در مقابل گرفتگی مجرای خروجی اهمیت فیلتر سوخت 

در سیستم انژکتوری به مراتب بیشتر می باشد.زیرا هرگونه جرم خارجی و ذرات معلق می تواند

باعث گرفتگی انژکتور و در نهایت اعث ایجاد اختلال در سیستم سوخت رسانی شود.

4-ریل سوخت رسانی:

سوخت پمپاژ شده پس از عبور از فیلتر سوخت وارد قسمتی

می شود که به آن ریل سوخت رسانی گفته می شود ریل سوخت رسانی بصورت لوله ای می باشد

که کلیه انژکتور ها بر روی آن نصب گردیده است و وظیفه توزیع سوخت بین انژکتور ها را بر عهده دارد. 

5-رگلاتور فشار:

رگلاتور فشار به عنوان یک شیر تخلیه می باشد که در فشار های پایین مسدود

باقی می ماند و هرگاه فشار بیش از حد افزایش یابد یاباز گردد و سوخت اضافی را

به مخزن سوخت برگشت می دهد.

6-انژکتور:

به ازای هر سیلندر یک انژکتور بر روی ریل سوخت رسانی نصب می گردد.

این انژکتور ها وظیفه پاشش سوخت درون محفظه احتراق سیلندر ها را بر عهده دارند.

محل قرار گیری انژکتور ها و زاویه پاشش  آنها بسیار دارای اهمیت بوده و مقدار این زاویه

 و موقعیت انژکتور ها نسبت به سوپاپ ها و کف پیستون در چگونگی احتراق نحوه 

عملکرد موتور بسار موثر است.

هشدار

متاسفانه اخیرا مشاهده شده است برخی از افراد فرصت طلب,

بدون داشتن دانش کارشناسی رنگ خودرو و عدم آگاهی کامل از مبحث

مهم کارشناسی رنگ خودرو اقدام به برگزاری دوره های آموزش کارشناسی و

تشخیص                                         رنگ                                  شدگی

خودرونموده و باعث ایجاد مشکلاتی در این زمینه برای علاقمندان حوزه کارشناسی رنگ خودرو شده اند.

 

تبلیغات کاذب

ونیز افردی با دادن آگهی در سایت های مختلف اینترنتی به بهانه آموزش از

علاقمندان به رشته کارشناسی رنگ خودرو مبالغی را دریافت کرده و پس از آن

جوابگوی افراد نمی باشند.

لذا خواهشمندیم به هیچ عنوان قبل از حضور و اطمینان از صحت

گفته افراد هیچگونه مبلغی را به حساب هیچ فردی واریز ننمایید.و قبل

از هرگونه اقدامی با کارشناسان آموزشگاه فنی نخبگان مشورت کنید.

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان