♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب امروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

 

•رینگ های تراکم

از این رینگ های تراکم به منظور آب بندی لغزشی بین پیستون و جداره سیلندر استفاده می شود.

بطوریکه این رینگ ها مانع عبور هوای متراکم به فضای زیر پیستون خودرو می گردد.

این رینگ ها باید بتوانند فشاری در حدود 200الی250 کیلو پاسکال را تحمل نمایند.

با توجه به اینکه رینگ های تراکم دائما در معرض سایش هستند ضرورت دارد که

جنس آنها سخت و ضد سایش باشد.

به همین دلیل معمولا رینگ های تراکم از جنس چدن و با پوشش کروم ساخته شده است.

•رینگ روغن

سیستم روغنکاری داخل سیلندر ها صرفا در فضای زیر پیستون خودرو ها وجود دارد.

زیرا این عملیات ارسال روغن به محفظه سیلندر ها از طریق منافذی که بر روی شاتون

و میل لنگ وجود دارد انجام می پذیرد.به عبارتی بهتر پاشش رغن بر روی جداره سیلندر

فقط در فضای زیر پیستون انجام می گردد.

هنگام حرکت پیستون به این روغن می تواند جداره داخلی سیلندر را روغنکاری نماید. 

•شاتون

شاتون به عنوان اهرم رابطی بوده که نیروی حاصل از احتراق وارد بر پیستون را به

میل لنگ منتقل می نماید و باعث به گردش در آمدن میل لنگ می گردد.

دو طرف شاتون اتصالات حلقوی شکلی وجود دارد که به آنها چشم شاتون گفته می شود.

چشم بزرگتر شاتون توسط یاتاقان به میل لنگ خودرو متصل می گردد.

•گژن پین

گژ پین یک پین فولادی است که برای اتصال پیستون به شاتون اسفاده می شود.معمولا به منظور

سبک سازی و کاهش وزن آن را توخالی می سازند.پس از قرارگیری گژن پین در داخل سوراخ پیستون

و چشمی شاتون می توان آن را توسط خار فنری تثبیت نمود.

براس ساخت گژ پین ابتدا با استفاده از وشهای ماشینکاری آن را تولید نموده و سپس به منظور افزایش

استحکام و ایجاد سطحی  سخت و ضد سایش آن را به روش سمانتاسون سختکاری می نمایند.

•میل لنگ

حرکت رفت و برگشتی پیستون از طریق شاتون به میل لنگ خودرو منتقل می گردد.میل لنگ به عنوان

شفت اصلی موتور خودرو محسوب می شود که قدرت تولید شده در سیلندر ها از طریق پیستون و

شاتون به آن منتقل گردیده و باعث به گردش در آمدن آن می شود.نحوه اتصال پیستون به میل لنگ

به صورت مکانیزم لنگ لغزنده می باشد.بر روی میل لنگ به تعداد سیلندر ها لنگ هایی وجود دارد

که خارج از محور اصلی میل لنگ قرار گرفته و چشم بزرگ شاتون بر روی آن نصب می گردد.

هشدار

متاسفانه اخیرا مشاهده شده است برخی از افراد فرصت طلب,

بدون داشتن دانش کارشناسی رنگ خودرو و عدم آگاهی کامل از مبحث

مهم کارشناسی رنگ خودرو اقدام به برگزاری دوره های آموزش کارشناسی و

تشخیص                                         رنگ                                  شدگی

خودرونموده و باعث ایجاد مشکلاتی در این زمینه برای علاقمندان حوزه کارشناسی رنگ خودرو شده اند.

 

تبلیغات کاذب

ونیز افردی با دادن آگهی در سایت های مختلف اینترنتی به بهانه آموزش از

علاقمندان به رشته کارشناسی رنگ خودرو مبالغی را دریافت کرده و پس از آن

جوابگوی افراد نمی باشند.

لذا خواهشمندیم به هیچ عنوان قبل از حضور و اطمینان از صحت

گفته افراد هیچگونه مبلغی را به حساب هیچ فردی واریز ننمایید.و قبل

از هرگونه اقدامی با کارشناسان آموزشگاه فنی نخبگان مشورت کنید.

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید.

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان