♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦عوامل مؤثر در چگونگی حرکت

♦ نوع سیستم تعلیق زوایای مختلف چرخ ها بالانس بودن چرخ ها تقسیم وزن روی چرخ ها

• تأثير مفصل بندی – نقاطی که به یکدیگر متصل می شود از سیبک استناد می گردد.

• کیفیت لاستیک نوع آج فشار باد لاستیک
• بالانس نبودن چرخ ها

• اتصال توسط سیبک نرمی خاصی را در موقع حرکت به طرفین به وجود می آورد.

• هم آج نبودن و کم بودن باد یکی از لاستیک ها و نسبت به لاستیک چرخ مقابل باعث می شود که یکی از چرخ ها جلوتر از چرخ مقابل حرکت کرده و خودرو و به یک سمت کشیده می شود.

•تاثیر بالانس نبودن چرخی که بالانس نباشد در سرعت های متوسط به علت نیروی گریز از مرکز در یک لحظه فشار چرخ روی زمین زیاد و در دور بعد فشار کم می شود که این عمل باعث می گردد لرزش زیادی در چرخ بوجود آید که در نهایت به اطاق منتقل می شود.

سالم بودن شاسی دستگاه فنر بندی ارتعاش گیر تماما روی چرخ ها تاثیر خوب می گذارند.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو


♦ زاویه کستر

زاویه کستر، زاویه ای است که در هدایت خودرو تاثیر مهمی دارد. هرگاه وزن خودرو عقب تر از نیروی کشنده باشد کستر

مثبت و هرگاه وزن خودرو جلوتر از نیروی کشنده باشد، کستر منفی می باشد.

♦ مزایای زاویه کستر مثبت

حرکت آرام متعادل ، کمک به برگشت فرمان بعد از هر پیچ

♦ معایب زاویه کستر مثبت

هدایت فرمان در هنگام وزش باد و همچنین نیروهای جانبی اعمال شده از طرف ناهمواری جاده حرکت سخت بوده، فرمان

در اصطلاح گیجی دارد.
♦ مزایای کستر منفی

از کستر منفی در خودروهای موتور جلو که فرمانشان سفت می باشد استفاده میکنند تا فرمان نرم تر عمل کند.

جهت قرار گرفتن چرخ ها بطور صحیح روی زمین زوایائی را در چرخ ها طراحی کرده اند تا تمام سطح لاستیک در موقع حرکت

بطور یکنواخت با زمین تماس داشته باشند.
♦ زوایای چرخ های جلو

♦ زاویه توی
مساوی بودن فاصله جلو و عقب لاستیک از دید جلو معمولا این زاویه در اتومبیل ها و وسائل نقلیه که با سرعت کم تردد می کنند،

طراحی شده است.
♦ زاویه تواوت
معمولا زمانی که محرک، چرخ های جلو را به گردش در می آورد، زاویه جلو چرخ نسبت به عقب از دید جلو کمی بازتر می باشد.

این زاویه در حرکت و سرعت مناسب به صورت مستقیم قرار می گیرد.
♦ زاویه تواین

معمولا زمانی که محرک چرخ های عقب را به گردش در می آورد، زاویه چرخ های جلو نسبت به عقب از دید جلو 

کمی جمع تر می باشد این زاویه در حرکت و سرعت به صورت مستقیم قرار می گیرد.

زاویه توی چرخ های جلو و عقب مساوی می باشند.

زاویه تواوت چرخ ها از جلو بازتر می باشند.

زاویه تو این چرخ ها از جلو کمی جمع تر می باشند.
این زوایا در تمام اتومبیل ها یکسان نمی باشند و به طراحی مربوط به آن خودرو بستگی دارد.

 

♦ زاویه کمبر

اگر خط محور چرخ از دید جلو نسبت به خط قائم انحراف داشته باشد چرخ دارای زاویه كمبر می باشد.
• کمبر صفر چرخ نسبت به خط قائم انحراف ندارد.
• کمبر منفی چرخ نسبت به خط قائم انحراف دارد سمت بالا بطرف موتور می باشد.
• کمبر مثبت چرخ نسبت به خط قائم انحراف دارد سمت بالا به طرف خارج می باشد.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷-03133332718

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان