میل فرمان خودرو

♦آموزش کارشناسی رنگ خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ شفت های فرمان میانی چیست؟

 این یک جزء خودرو است که بین فرمان و گیربکس یا قفسه و پینیون یافت می شود. با چرخاندن فرمان، این شفت است که در برگشت می چرخد

​​و گیربکس را فعال می کند که چرخ ها را می چرخاند. شفت میانی موتور، که جایگزین فرمان گشتاور است، در سراسر پیچ و مهره ها قرار می گیرد

و به بلوک موتور منتقل می شود.

یک مسابقه یاتاقان، شفت را در جایی که هر دو توپی سمت راننده و شفت محرک متصل هستند، نگه می دارد.

میل فرمان میانی را می توان در زیر داشبورد خودرو یافت. اما توجه به این نکته مهم است که هر سیستم به طور متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد

و این در خودروهای مختلف متفاوت است.

به عنوان مثال، در خودروهای سیستم رک و پینیون، شفت سیستم فرمان برقی شیر دوار و فرمان را کنار هم نگه می‌دارد، بنابراین اگر برای چرخاندن

کارشناسی رنگ خودرو :  اموزش ریکاوری رنگ خودرو

فرمان دچار مشکل می‌شوید، ممکن است مشکل از شفت میانی باشد.

♦ نویز شفت های فرمان متوسط

مانند هر جزء دیگر خودرو، شفت‌های فرمان میانی نیز می‌توانند مشکلاتی را ایجاد کنند و درک علائم مشکل قبل از بدتر شدن مشکل ضروری است.

به دلیل قرار گرفتن شفت در یک منطقه پنهان، جایی که نمی توان آن را به راحتی مشاهده کرد، هشدار دادن در مورد مشکل دشوار است.

بنابراین مهم است که علائم آشکار خرابی شفت را بدانید. یکی از آنها شنیدن صدایی است که از آن می آید. هر صدای غیرعادی که از وسیله نقلیه

شما می آید می تواند نشان دهنده وجود مشکل باشد.

هر زمان که چرخ را بچرخانید، مشکلات روی میل فرمان می تواند به صورت صدای ساییدن یا ترکیدن ظاهر شود. صدا به احتمال زیاد از ستون فرمان

می آید و در یک دوره طولانی رخ می دهد.

ممکن است در ابتدا فقط گاهی در فواصل نامنظم آن را بشنوید. صدا ملایم است اما هنگامی که کنترل نشود و تعمیر نشود ثابت و آزاردهنده بلند

می شود.

♦ تعویض شفت فرمان میانی

اگر قسمتی از میل فرمان میانی خراب شود، تعویض آن بسیار توصیه می شود. اگر می‌خواهید شفت میانی را به تنهایی تعویض کنید،

مطمئن شوید که فرمان یک تسمه برای جلوگیری از چرخش دارد، زیرا قفل کردن صحیح ستون فرمان از آسیب بیشتر و خرابی احتمالی سیستم

SIR جلوگیری می‌کند.

لاستیک‌ها و چرخ‌های جلو را نباید پس از برداشتن این قطعات جابه‌جا کرد، زیرا رعایت نکردن هر یک از این روش‌ها می‌تواند باعث مشکلات تراز

کارشناسی رنگ خودرو :  شناخت کمک فنر خودرو

نامناسب و در نتیجه آسیب احتمالی سیم پیچ SIR شود.

هنگامی که میل فرمان خود را تعویض کردید، پس از خراب شدن آن، از کنترل بهتری بر وسیله نقلیه خود لذت خواهید برد.

دیگر احساس سستی یا سختی در چرخاندن فرمان نخواهد داشت و شما می توانید با خیالی آسوده رانندگی کنید.

عملکرد فرمان وسیله نقلیه شما به حالت دقیق باز می گردد و دیگر نیازی به نگرانی در مورد تصادف ندارید. به علاوه دیگر نیازی به پر کردن مجدد

مایع فرمان برقی ندارید.

♦ نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

♦پل های ارتباطیش

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

03133332718_03133323448_03133323447_09140257001_09136776007_09359130499

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان