شیشه امن خودرو

♦ آموزش کارشناسی رنگ خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ شیشه امن خودرو

شیشه خودرو شامل شیشه جلو، کناری وعقب است. برخی از خودروها دارای سانروف، کرکره خورشیدی، سقف پانل شیشه ای و غیره نیز می باشند و هر کدام از آنها کار خاصی را انجام می دهند. شیشه پشتی که به آن شیشه عقب یا شیشه عقب نیز می گویند، ورقه شیشه ای است که در مقابل شیشه جلوی خودرو قرار دارد. شیشه‌های پشتی و شیشه‌های جانبی خودرو از شیشه سکوریت ساخته شده‌اند که در بین مردم به شیشه ایمنی نیز معروف است. شیشه سکوریت به دلیل استحکام کششی و فشاری خود شناخته شده است. به همین دلیل است که در مواجهه با یک ضربه یا برخورد شدید، شیشه سکوریت شده بر خلاف شیشه های معمولی که به قطعات شیشه ای تیز و تیز می شکند، به قطعات کوچک، بی ضرر و دایره ای تبدیل می شود.

کارشناسی رنگ خودرو :  آموزش رفع آفتاب سوختگی خودرو

این تکه های دایره ای باعث می شود که شما یا همسفرانتان به خاطر آنها آسیب نبینید.

 

به دلیل استحکام ذاتی شیشه سکوریت و افزایش ایمنی، در شیشه های اتومبیل استفاده می شود. شیشه سکوریت در مقاومت در برابر فرسودگی روزانه رانندگی استثنایی است. جدا از این، شیشه جانبی و شیشه پشتی شما نیز به شما امکان دید 360 درجه را می دهد. شیشه سکوریت شده خودرو نیزشفافیت درخشانی دارد. آنها همچنین به شما در جلوگیری از گرد و غبار، زباله ها و سایر عناصر بیرونی کمک می کنند. تمیز کردن و نگهداری شیشه های سکوریت نیز آسان است. بسته به مدل ماشین شما، شیشه پشتی دارای آنتن یا کویل های گرمایشی نیز می باشد. در صورت شکستگی، شیشه پشتی باید همیشه طبق مشخصات شیشه اصلی توسط یک متخصص آموزش دیده به درستی تعویض شود.

♦ اهمیت شیشه جلو اتومبیل

یکی از مهمترین جنبه های ماشین شما شیشه جلو آن است. اکثر مردم شیشه ماشین را مهم نمی دانند و تعداد کمی از مردم به آن توجه می کنند. اما در واقعیت، شیشه جلو عملکردهای مهم مختلفی را انجام می دهد. قبل از هر چیز، شیشه جلوی اتومبیل شما جذابیت آیرودینامیک و زیبایی را ارائه می دهد. این ممکن است باعث شود شما فکر کنید که شیشه جلو فقط یک وسیله تزئینی برای ماشین شما است، اما اینطور نیست. شیشه جلو یکی از اجزای بسیار حیاتی خودروی شماست. از زباله ها، گرد و غبار، سنگریزه های پرنده و عناصر آب و هوایی مانند باران، باد و غیره محافظت می کند. ایمنی و یکپارچگی ساختاری را برای خودروی شما فراهم می کند.

کارشناسی رنگ خودرو :  آشنایی با دسته موتور خودرو

 

وجود شیشه جلو نه تنها باعث استحکام قاب خودروی شما می شود، بلکه از فرورفتن سقف و کابین و برخورد با شما و همسفرانتان نیز جلوگیری می کند. علاوه بر این، از شما و همسفران تان در برابر هر گونه ضربه شدید در صورت برخورد اتومبیل شما محافظت می کند. اگر در تصادف گرفتار شدید و کمربند ایمنی نبسته‌اید، این شیشه جلو است که مانع پرتاب شدن شما از ماشین به بیرون می‌شود. شیشه جلو نیز به باز شدن مناسب کیسه هوا در هنگام تصادف کمک می کند. شیشه اتومبیل شما فوق العاده مهم است، به همین دلیل است که اگر تراشه یا ترک در شیشه جلوی شما وجود دارد، ضروری است که فوراً شیشه جلوی اتومبیل خود را برای تعمیر یا تعویض آن، بنا به نیاز، نزد متخصص ببرید.

♦ نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

 

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

کارشناسی رنگ خودرو :  اموزش کارشناسی رنگ خودرو

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

 

03133332718_03133323448_03133323447_09140257001_09136776007_09359130499

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان