♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

 

♦ عيوب احتمالی پمپ بنزین برقی

• جمع شدن مواد خارجی موجود در سوخت در اطراف سوپاپ ها باعث از کار افتادن آنها و کم شدن و یا نرسیدن سوخت به پیاله کاربراتور می شود که در نتیجه باعث بروز اختلالاتی در کاربراتور شده و در صورت نرسیدن وست، موتور روشن نمی شود.

• اگرکارکرد پمپ بسیار کند و در صورت جدا کردن لوله خروجی پمپ از محل کاربراتور مقدار سوخت خروجی کم باشد نشان دهنده گرفتگی فیلتر پمپ و یا لوله ها می باشد.

• گرم کردن بیش از حد پمپ، معمولا بعلت آن ام علت آن معمولا گرفتگی لوله ها و یا فیلتر پمپ است.

• سوختن پلاتین های پمپ بنزین معمولابه علت ایجاد مقاومت در سیم پیچ پمپ است که باعث ایجاد جرقه بین پلاتین و یا سوختن آن می گردد و نیز اگر سطح تماس پلاتین ها در یک امتداد نباشد باعث سوختن سریع ترانس می گردد در برخی موارد کوتاه کردن کورس دیافراگم باعث سرعت عمل بیشتر قطع و وصل شده علاوه بر کم کردن مقدار سوخت خروجی، موجب تسریع در سوختگی پلاتین ها می گردد.

کارشناسی رنگ خودرو :  آموزش رفع آفتاب سوختگی خودرو

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

♦ دستگاه های ورود و خروج گاز

مخلوط تبخیر شده که از کاربراتور خارج گردیده از راه مانیفولد گاز به مجرای سوپاپ و سیلندر می رود و گازهای سوخته حاصل از احتراق توسط مجاری سوپاپ دود و مانیفولد دود، خفه کن صدا و لوله انتهائی اگزوز از اطاق احتراق به داخل هوای آزاد رانده می شود.

♦ لوله مانیفولد ورودی

لوله ای است که مخلوط (سوخت و هوا) را از کاربراتور به هر یک از سیلندرهای موتور منتقل میکند و معمولا محل بستن کاربراتور در روی لوله مانیفولد ورودی و در وسط آن قرار دارد و طرف دیگر لوله به چند انشعاب تقسيم شده که هر یک از این انشعابات به یک یا دو سیلندر متصل می گردد.

♦ لوله مانیفولد خروجی

لوله ای است که به بدنه سیلندرویا سر سیلندر متصل شده و هر یک از دهانه های آن مقابل یک و یا دو سوپاپ خروجی قرار گرفته و در طرف دیگر آن لوله ای قرار دارد که به منبع اگزوز ختم شده و دردهای حاصل از احتراق را از طریق منبع اگزوز به خارج می فرستد.

بیشتر مانیفولدهای خروجی دارای دریچه کنترل حرارت می باشند و وظیفه آن این است، تا زمانی که موتور سرد است دریچه مذکور مسیر خروج مستقیم دود را بسته تا دود پس از عبورازاطراف مانیفولد ورودی به خارج رفته این عمل باعث گرم شدن مخلوط داخل مانیفولد ورودی می گردد.

در نتیجه تا هنگامی که موتور سرد است به بهبود کار موتور کمک می شود پس ازآنکه گرمای موتوربه مقدار لازم و معینی رسید دراثر انبساط فنر،دریچه کنترل باز شده و دود بدون اینکه دور مانیفولد ورودی گردش کنه مستقیما به خارج منتقل می گردد.

کارشناسی رنگ خودرو :  آموزش ریکاوری رنگ خودرو

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

♦ نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

 

03133332718_03133323448_03133323447_09140257001_09136776007_09359130499

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان