♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦کاهش کشش موتور:
زمانی که راننده احساس کند اتومبیلش در جاده صاف کشش و قدرت قبلی را ندارد و به فرض اینکه جعبه دنده – ترمزها – سیستم جرقه – سیستم سوخت رسانی  و … کاملا سالم باشند.

در این مرحله کم شدن کشش مربوط به  قطعات داخلی موتور مثلا سائیدگی سیلندرها – پیستون ها – رینگ ها – واشر سر سیلندر – مکانیزم سوپاپ ها و در نتیجه نشت کمپرس به آن مربوط می باشد خارج شدن سوپاپ از آب بندی، سوختن سوپاپ و یا نشیمن آن و سائیدگی پیستون سیلندر و رینگ ها باعث کم بودن قدرت و نا منظم کار کردن موتور می شود و از این رو برای مشخص نمودن وضعیت هر یک از قسمت های فوق باید مقدار کمپرس سیلندرها را به طور جداگانه اندازه گیری نمود .

  آموزش ترکیب رنگ خودرو

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

♦ بخار شدن روغن

بخار شدن روغن در حرارت و گرم شدن موتور امرى عادیست سرعت تأثیر زیادی در این امر دارد. ورود بنزین به روغن به هر دلیل،

تبخیر روغن را ساده تر می کند.

♦ روغن ریزی
تعدادی از قطعات موتور (چه قسمت های داخلی به خارج و چه قسمت های خارجی) بوسیله چسب، واشر، کاسه لوله های رابط،

پیچ تخلیه روغن کارتر، اطراف فیلتر روغن، بطور کلی قسمت هایی که با روغن تماس دارند در اثر فرسوده شدن امکان روغن ریزی

دارند و مقدار مصرف روغن را بالا می برند.

♦ روغن سوزی
در صورت عدم مشاهده روغن ریزی از موتور، مصرف بیش از اندازه روغن بدلیل روغن سوزی می باشد،

♦ روغن سوزی به علل: سائیده شدن سیلندرها، پیستون ها، رینگ ها، وجود خرابی و خلاصی در گیت سوپاپ ها و هر عامل

دیگری که باعث رسیدن روغن به محفظه احتراق شود، می باشد. روغن سوزی را می توان از خروج دود آبی رنگ از اگزوز تشخیص داد، روش های دیگری از قبیل استشمام بوی روغن سوخته از اگزوز، یا از درب قالپاق سوپاپ، با کشیدن انگشت بداخل لوله اگزوز و چرب و سیاه شدن آن وجود دارد.

روغن زدن سر شمع دليل بر روغن سوزی است یکی از دلایل مهم روغن سوزی لقی بیش از اندازه گیت و ساق سوپاپ می باشد

پس از تشخیص روغن سوزی اگر روغن سوزی از گیت سوپاپ باشد روغن بسیار کم از گیت و ساق وارد اطاق احتراق شده و می سوزد

  آموزش ریکاوری رنگ خودرو اهواز

و روغن به مقدار کمی، مصرف می شود.

اگر روغن از قسمت پائین یعنی لقی بیش از اندازه سیلندر و پیستون (خرابی رینگ ها) وارد اطاق احتراق شود.

مقدار روغن سوزی زیاد می باشد و آزمایش روغن سوزی، که از کدام قسمت می باشد (قسمت سر سیلندر یا قسمت سیلندر) باین طریق می باشد بعد از روشن کردن موتور برای امتحان گاز می دهیم.

اگر سر گاز دود آبی از اگزوز بیرون آمد و در ادامه گاز دادن دود آبی قطع شد روغن سوزی از گیت سوپاپ است (دلیل اینکه فقط در سرگازدود آبی بیرون می آید این است که عبور روغن از این قسمت کم می باشد مقداری از روغن وارد شده و در سرگازی می سوزد و تولید دود آبی می کند و در ادامه گاز چون روغن وارد شده به اطاق احتراق بسیار جزئی است خود را نشان نمی دهد .

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

  مقایسه موتور tu5 و xu7p

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷-03133332718

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان