♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ اجزاء سیستم خنک کننده آبی در موتور

♦ در سیستم خنک کننده موتور چهار قطعه نقش مهمی را دارا می باشند

• واتر پمپ

• ترموستات

• رادیاتور

• درب رادیاتور

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

• واتر پمپ: وظیفه واتر پمپ به گردش در آوردن آب داخل پوسته موتور و یکنواخت کردن گرمای اطراف سیلندرها و سر سیلندر را

به دلیل اینکه در قسمت هایی از موتور گرما زیا دو سیلندر گرما زیاد می باشد و در قسمت هایی مثلا بالای سیلندر و بین دو

سیلند در گرما زیاد و قسمت پائین سمت بیرون موتور گرما کمتر می باشد.

• ترموستات: قطع و وصل کردن مدار آب از موتور به رادیاتور را عهده دار است.

• رادیاتور: دارای دو منبع یکی بالا و دیگری پائین است. بین دو منبع توسط لوله به یکدیگر متصل شده است و بین لوله از خارج،

ورقه هایی به لوله ها نصب کرده تا بتوان تبادل گرمای خوبی را با هوا انجام دهد.

• درب رادیاتور: در رادیاتور هم نقش مهمی را به عهده دارد. داخل در رادیاتور دو سوپاپ و یک فنر وجود دارد. زمانیکه آب موتور گرم می شود و مقداری از آب تبخیر می گردد، در رادیاتور اجازه خارج شدن به بخار را نمی دهد، در نتیجه فشار روی سطح آب وارد شده و زمانیکه فشار بیش از اندازه شود فنر جمع شده سوپاپ باز می شود و آب از طریق لوله وارد منبع انبساط می گردد (بخارهای آب با هوای روی سطح آب داخل منبع رادیاتور در بالای رادیاتور متراکم می باشد).

این عمل ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد نقطه جوش را بالا می برد. در رادیاتور طوری طراحی شده که می توان فشار فنر را کمی اضافه کرده، نقطه جوش را بالاتر ببریم. زمانیکه موتور سرد می شود، آب خارج شده باید به رادیاتور برگردد. در این هنگام سوپاپ دوم باز شده آب خارج شده به رادیاتور بر می گردد.

در هیچ شرایطی در زمان وشرایطی در زمان گرم بودن موتور، در رادیاتور را باز نکنید. در رادیاتور فقط در زمان سرد بودن باز شود. آب داخل رادیاتور هم باید ۲ سانتیمتر پائین تر از گلونی در رادیاتور باشد. با اضافه کردن مایع ضد جوش هم می توان در شرایط معمولی ۱۵ تا ۲۰ درجه سانتیگراد نقطه جوش را بالا ببریم.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷-03133332718

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان