♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب امروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ برخی از الزامات استانداردی سیستم ترمز

به لحاظ استانداردی ، کلیه  الزامات مربوط به سیستم ترمز خودرو ها باید مطابق با استاندارد ملی ایران باشد .

لیکن یکی از مهم ترین ملزومات استانداردی مربوط به سیستم ترمز خودرو ها در ادامه بیان می شود .

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

• سیستم ترمز خودرو بایستی به گونه ای باشد که با توجه به مکان مرکز ثقل خودرو و متناسب با توزیع وزن و

بار خودرو بر روی محورهای جلو و عقب، نیروی تردی جلو و عقب، نیروی ترمزگیری را بین دو محور جلو و عقب خودرو مابقی

توزیع نماید که هیچ یک از چرخ های محورهای جلو و عقب، زودتر از یکدیگر به حالت قفل شدن ترسیده و پایداری خودرو

را در هنگام ترمزگیری حفظ نماید.

 

• سیستم ترمز خودرو بایستی طوری باشد که دارای ایمنی مضاعف و قابلیت اعتماد بالایی باشد.

کارشناسی رنگ خودرو :  اموزش نقاشی رنگ خودرو

برای افزایش  ضریب ایمنی و بالا بردن قابلیت اعتماد، لازم است که مدار روغن هیدرولیک ترمز به گونه ای باشد

که در اثر خرابی و بروز نشتی در یکی از چرخها و یا مسیرهای روغن، سایر چرخ ها و یا حداقل چرخ های مربوط به

محور دیگر خودرو دارای ترمز موثر باشند.


• کلیه ی اتصالات مدار هیدرولیک سیستم ترمز اصلی خودرو، شامل سه راهی ها، دوراهی ها و بست بندها و …

باید به گونه ای باشند که بتوانند در تمامی شرایط کاری و عملکردی، نشت بندی خود را حفظ نمایند.

کلیه ی اتصالات بایستی بدون استفاده از هرگونه ماده نشت بند و فقط از طریق اتصال فلز با فلز، نشت بندی شده

باشند.

 

• سیستم ترمز اصلی خودرو بایستی به گونه ای باشد که بتوان آن را جهت دستیابی به عملکرد بهینه،

قسمت ها و اجزای مختلف آن را تنظیم نمود. این تنظیمات باید شامل تنظیم فاصله ی بازی اهرم پدال ترمز و تنظیم

فاصله ی لنتها باشد.

در هر قسمت اجزای اصلی مدار ترمز، باید برای خارج ساختن حباب های هوای نفوذ کرده در مدار روغن هیدرولیک

(هنگام تعمیر و تعویض) تمهیدات لازم هوا گیری در نظر گرفته شده باشد.


• مجموعه سیستم ترمز اصلی بایستی طوری طراحی و ساخته شده باشد که جهت انجام امور تعمیر و نگهداری و

تعویض قطعات، قسمتهای مختلف آن به راحتی در دسترس باشند. کلیه ی قطعات و و با کد و شماره فنی یکسان،

باید با قطعات و اجزای سیستم ترمز، قابلیت تعویض داشته باشند.

 

 آموزش کارشناسی رنگ خودرو

کارشناسی رنگ خودرو :  آموزش تشخیص رنگ شدگی خودرو مشهد

 

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید.

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷-03133332718

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان