♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب ایامروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

♦ جمع کردن سیستم تعلیق

بعد از تعویض یا تعمیر قطعات، فنر را در جای خود روی کمک فنر گذاشته، بشقابک، لاستیک و بلبرینگ کف گرد را در جای خود

قرار دهید و مهره روی کمک را ببندید.

توجه کنید باز شدن فنر و پرتاب شدن فنر خطرات زیادی را به همراه دارد. در زمان تعویض فنر مارپیچ برای جمع کردن از دستگاه

مخصوص به این کار استفاده شود.

♦ طرز باز و بستن توپی چرخ های جلو، روی سگدست

چرخ های عقب را مهار کرده، جک را در جای خود قرار دهید پیچ های چرخ را شل کنید جک را بالا برده تا چرخ آزاد شود

لنت ها را خارج کنید سیلندر ترمز را باز کنید دقت کنید  آسیبی به شیلنگ ترمز وارد نشود.

سیلندرها را توسط سیم در جائی مهار کنید.

قالپاق جلوی پیچ سگدست را به آرامی خارج کنید پیچ جلوی سگدست را بعد از باز کردن قفل کن باز کرده، مجموعه توپی

و رول برینگ عقب را از روی سگدست بیرون آورید . رول برینگ جلو کاسه نمد و رول برینگ عقب را خارج کنید. کنس بای توپی

را توسط پرس خارج کنید. تمام قطعات را شستشو داده،

خشک کنید.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

♦ بازرسی

تمام قطعات را بازدید کنید در صورت خرابی بولبرینگ ها، علت خرابی رانمائید. کنس جلو و عقب را توسط پرس جا بگذارید.

رولبرینگ ها را آغشته به گری یا روغن کنید. رول برینگ عقب و کاسه نمد را در جای خود نصب کنید. تو روی سگدست قرار داده، رولبرینگ جلو را در جای خود قرار دهید. واشر پشت رول برینگ را گذاشته، پیچ جلوی سگدست را به آرامی سفت کنید. توپی را درحین سفت کردن بچرخانید مقدار سفت کردن باید به اندازه ای باشد که توپی نه لقی داشته باشد و نه در جای خود سفت شود (از سفت کردن بیش از حد و شل کردن دوباره خود دارای کنید چون این عمل باعث می شود که روی کنس ها گودی افتاده، و در موقع کار سریع خورده شود و رولبرینگ ها در جای خود لقی پیدا کنند) پیچ را قفل کرده، داخل توپی را از واسکازین و گریس شل و یا گریس مخصوص توصیه شده از طرف کارخانه سازنده پر کنید.

از پر کردن گریس های سفت و والوالینی جدا خودداری کنید چون هدف، روغن کاری می باشد.

والوالینی در زمان کارکرد رولبرینگ ها به کناره ها چسبیده، رولبرینگ با کنس بدون روغن کارکرده، موجب خرابی هردو خواهد شد.
توپی چرخ جلو در بیشتر زمان سرد می باشد؛ در بدو حرکت و در فصل زمستان در مسیرهای جاده ای در صورت لقی در چرخ ها ارتعاش بوجود آمده در حرکت به سیبکها منتقل شد و باعث خرابی سیبکها می شود.

توصیه می شود در هر5/000 کیلومتر یکبار چرخ را به روش گفته شده تنظیم کنید.

 

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

 

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید .

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷-03133332718

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان