کارشناسی رنگ خودرو

رنگ یکی از پایدارترین ویژگی های وسایل نقلیه است و اغلب در برخی از برنامه های مهم از آن به عنوان یک نشانه ارزشمند استفاده می شود. عوامل پیچیده محیطی متنوعی از جمله روشنایی ، آب و هوا ، سر و صدا و غیره باعث می شود تا ویژگی های بصری رنگ وسیله نقلیه تنوع آشکاری داشته باشد.کارشناسی و تشخیص رنگ خودرواز اهمیت خاصی برخوردار است.

آموزشگاه فنی نخبگان تلاش می کند تا با کمک به شما در آموزش های کاملا تخصصی و حرفه ای کنیم. برای انجام این کار ، بسیاری از یا تمام محصولات ارائه شده در اینجا از طرف شرکای ما است. با این حال ، این بر ارزیابی های ما تأثیر نمی گذارد. نظرات ما مال خودمان است.

 

 

 شناخت رنگ وسیله نقلیه در محیط های پیچیده یک کار چالش برانگیز بوده است.روش های مدرن تقریباً برای تشخیص رنگ از کل تصویر استفاده می کنند ، اما بسیاری از قسمت های تصاویر مانند پنجره های اتومبیل. چرخ ها و پس زمینه هیچگونه اطلاعات رنگی ندارند ، که این امر تأثیر منفی بر صحت تشخیص خواهد گذاشت.

، یک روش شناسایی رنگ جدید وتشخیص رنگ شدگیوسیله نقلیه با استفاده از محلی تشخیص رنگ شوری و کاهش ابعاد دو جهته از ویژگی های عمیق شبکه عصبی کانونی (CNN) ارائه شده است.

 

 تازگی روش پیشنهادی شامل دو بخش است: (1) یک روش تشخیص رنگی محلی رنگ وسیله نقلیه برای تعیین منطقه رنگ وسیله نقلیه از تصویر وسیله نقلیه پیشنهاد شده و از تأثیر مناطق غیر رنگی در صحت تشخیص استفاده شده است.

 

 (2) استراتژی کاهش ابعاد دو جهته طراحی شده است تا به شدت کاهش ابعاد ویژگی های عمیق است که از CNN آموخته شده است ، که باعث می شود تا ضمن بهبود دقت تشخیص ، میزان ذخیره و بار محاسباتی پردازش بعدی را نیز کاهش دهد. علاوه بر این ، ماشین بردار پشتیبانی خطی به عنوان طبقه بندی شده برای آموزش ویژگی های کاهش ابعادی برای به دست آوردن مدل شناخت اتخاذ شده است.

 

 

پس از همه انتخاب های دشوار مربوط به خرید یک ماشین جدید ، انتخاب رنگ می تواند بسیار موثر باشد. اما آنچه اکثر مردم متوجه نیستند این است که انتخاب شما همچنین می تواند نگاه ناخودآگاه شما باشد.

 

رانندگان امروزی به خصوص رنگ سفید را دوست دارند ، زیرا سال هاست که انتخاب شماره یک رنگ شده است. براساس بررسی P 2015 Automobile Coatings ‘ 2015 ، پالت رنگ مشکی ، نقره ای ، خاکستری و سفید 75٪ از خودروهای جدید را در جاده ها تشکیل می دهد  . کمتر زنبورها و قرمزها در 8٪ مشاهده می شود که از نزدیک 7٪ از رنگهای آبی و حدود 1٪ از آنها به رنگ سبز مشاهده می شوند.

 

چرا چنین رنگهای خنثی؟ مطمئناً به دلیل عدم تلاش خودروسازان نیست ، زیرا Mini Cooper 2016 دارای 12 گزینه رنگی ، از جمله “نارنجی آتشفشانی” است.

 

بعضی از آنها به شوق تکنولوژی آمریکا اشاره می کنند و از لپ تاپ های ما برای جذابیت نقره ای و اپل برای تصاحب سفید تشکر می کنند. برخی دیگر به ارزش تجاری بهتر رنگهای کلاسیک اشاره دارند.

 

“بر خلاف سیاه ، سفید یا نقره ای ، رنگ های روشن یا رنگ های گره خورده با روندهای فعلی تمایل دارند زودتر به نظر برسند. … این ممکن است بعضی اوقات منجر به کاهش ارزش فروش مجدد شود زیرا تعداد کمتری از خریداران خودروی سواری به دنبال رنگهای روشن مانند نارنجی و زرد هستند. ”می گوید برایان مودی ، سردبیر اجرایی Autotrader.

 

هنگامی که Autolist تعداد این  خودروها را روی 3.5 میلیون اتومبیل قرار داد ، متوجه شدیم که رنگ سفید محبوب ترین رنگ است – اما برای یافتن تغییرات قیمت بین رنگ ها بر اساس انواع و مدل های اتومبیل ، عمیق تر حفر شده است. به عنوان مثال ، دریافت که رنگ قرمز بهترین قیمت برای صرافی ها را سفارش می دهد ، در حالی که رنگ سیاه در میان وانت ها بالاترین قیمت را دارد.

 

فراتر از عملی

 

در حالی که روندهای مدرن و ارزش فروش مجدد قطعاً در محبوبیت رنگ نقشی ایفا می کنند ، هنوز فضای زیادی برای تفریح ​​و خودنمایی با انتخاب وجود دارد. حتی در بین رنگ های برتر ، رنگ های مختلف می توانند لایک ها ، تمایزات و عادت های مختلف صاحب خودرو را نشان ندهند.

 

 

 

سفید

white570

 

 

 

سیاه

2017 کادنزا

افرادی که ماشین های سیاه را انتخاب می کنند می خواهند اعتماد به نفس و پختگی را به تصویر بکشند و اغلب دوست دارند در کنترل باشند. همچنین می تواند یک راننده را مشخص و قوی نشان دهد – یا حداقل بخواهد از این طریق درک شود.

 

 

خاکستری

 

grey570

 

آموزش کارشناسی رنگ بدنه اتومبیل و ارائه مدرک فنی و حرفه ای معتبردر آموزشگاه فنی نخبگان

1-تشخیص رنگ شدگی خودرو

2-تشخیص تعویضی قطعات بدنه خودرو

3-تشخیص اصالت خودرو

4-بازدید شاسی ها و تشخیص ضرب دیدگی

5-تشخیص تعویض نیمه اتاق خودرو

کارشناسی توسط کادر مجرب توام با پیشرفته ترین دستگاه های دیجیتال کامپیوتری و ارائه مدرک رسمی و معتبر همراه با مدرک بین المللی IQS

آموزش و ارائه مدرک تست سلامت بدنه اتومبیل و کارشناسی بدنه

آموزش ریکاوری و بازیابی رنگ خودرو

آموزش صفر شویی کابین و موتور خودرو 

 

اطلاعات تماس :09136776007-09140257001-09359130499

دوره ها تست کارشناسی رنگ خودرو بصورت تئوری و عملی صورت میگیرد .

نحوه کالیبراسیون دستگاه و گواهی کالیبراسیون نیز ارائه میشود

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان