آموزش رنگ شدگی خودرو

کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو یکی از موضوعات مهم و قابل بحث این روزهاست. آرین تست در مقاله امروز در رابطه با موضوع مهم کارشناسی خودرو و  آموزش رنگ شدگی خودرو مطالب فوق العاده ای را در اختیار کاربران عزیز قرار می دهد.

و سعی می کند این اطلاعات تا حد زیادی اگاهی همراهان همیشگی آرین تست را در مورد آموزش رنگ شدگی خودرو بالا ببرد. جهت دریافت اطلاعات جامع و کامل درادامه مطلب آموزش رنگ شدگی خودرو   و مقالات منتشر شده همراه ما باشید. 

• مسائل مربوط به خرید خودروی دست دوم و کارکرده

رنگ و ظاهر بدنه خودرو در کنار نوع و مدل آن از مهمترین مواردی هستند که در نگاه اول شخص را به سمت خودش می کشاند. هر قدر رنگ و ظاهر بدنه سالم تر، جذاب تر و رنگ درخشان تر و براق تر باشد، خریداران بیشتری را جذب می کند.

اما مساله بسیار مهمی وجود دارد. هنگام خرید خودرو، نمیتوان به ظاهر خودرو اعتماد کرد. ممکن است در پس پرده ی این زیبایی و جذابیت، اتفاقاتی ناگوار پنهان شده باشد. و تشخیص آن از عهده افراد خارج باشد. 

 

ریکاوری رنگ خودرو

ترمیم و تعمیر بدنه و رنگ بدنه خودرو ریکاوری رنگ خودرو

• اتفاقات پس پرده ی خودروهای دست دوم و کارکرده

ظاهر و رنگ بدنه خودرو از جمله مواردی هستند که همیشه در معرض تهدید و خطر عوامل محیطی هستند. که می توانند آسیب های کوچک و بزرگی را به ظاهر خودرو وارد کنند. از جمله این اتفاقات، تصادفات شدیدی ست که رخ می دهد.

خودرویی که تصادف می کند و بر اثر تصادف دچار خسارت و آسیب دیدگی شدید می شوند، بدنه، شاسی و ستونهای خودرو آسیب جدی می بینند. و همین اتفاق متاسفانه باعث کاهش قدرت و استحکام و امنیت خودرو می شود.

کارشناسی رنگ خودرو :  اموزش اجرای نانوسرامیک رنگ خودرو اهواز

قطعا ترمیم و تعمیر آن نیز هزینه بردار است. بنابراین به جای یک تعمیر اساسی و اصولی، سعی می کنند ظاهر خودرو را به نحوی ترمیم کنند که بتوانند خودرو را سریعا به فروش برسانند.

 

ترمیم و تعمیر غیر اصولی

      شاسی کشی خودرو

 

• ترمیم رنگ و بدنه خودرو

با پیشرفت قابل توجهی که اخیرا در حرفه و تخصص صافکار ها و نقاشان اتفاق افتاده، کار ترمیم رنگ و ظاهر بدنه خودرو به نحوی انجام می شود که اگر در زمینه تشخیص آن تخصص کافی را نداشته باشیم، متوجه رنگ شدگی و ترمیم آن نمی شویم. 

بنابراین گاها اقدام به خرید خودرویی می کنیم که رنگ و ظاهر عالی دارد؛ اما پس از خرید متوجه وجود آسیب های جدی می شویم که می تواند هزینه های قابل توجهی را برای ما به همراه داشته باشد.

 

ریکاوری رنگ خودرو

آموزش ریکاوری رنگ و بدنه خودرو

 

• رنگ شدگی خودرو

مساله رنگ شدگی خودرو بسیار مهم و حیاتی ست. ضمن اینکه می تواند روی ارزش و قیمت خودرو تاثیر زیادی داشته باشد، امنیت و استحکام خودرو را نیز تحت الشعاع قرار می دهد. و اما چگونگی تشخیص رنگ شدگی خودرو از طریق کارشناسی خودرو

 

رنگ شدگی خودرو

   آموزش رنگ شدگی خودرو

• کارشناسی خودرو چیست؟

بررسی دقیق و کاملا حرفه ای تمام نقاط خودرو اعم از رنگ و بدنه، فنی و موتوری، شاسی و ستون و سقف و… جهت اطمینان از سلامت و یا عدم سلامت خودرو را کارشناسی خودرو می گویند. که توسط افراد متخصص در این زمینه انجام می شود.

 

کارشناسی خودرو

  آموزش رنگ شدگی خودرو

• کارشناس خودرو

فردی که به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی تمامی آموزش های مرتبط با کارشناسی خودرو را دریافت کرده و توانایی تشخیص هر گونه عیب و ایراد در خودرو را با استفاده از ابزارهای تخصصی و دقیق تشخیص رنگ شدگی ، در تمامی نقاط خودرو را دارد.

کارشناسی رنگ خودرو :  آموزش ترکیب رنگ خودرو

• توانایی تشخیص نقاط آسیب دیده خودرو

کارشناس حرفه ای بدنه خودرو باید به صورت کاملا حرفه ای توانایی تشخیص نقاط آسیب دیده خودرو بر اثر تصادفات یا ضربه های وارد شده که شامل شاسی ها، درب ها اتاق تعویضی، قطعه تعویضی، آبرنگ، کیلر پاشی، بتونه، اتاق دوتکه، اصالت خودرو ، فنی اتومبیل و در پایان نیز توانایی قیمت گذاری مناسب خودرو را داشته باشد.

کارشناس خودرو

  کارشناسی خودرو

• آموزش رنگ شدگی خودرو

آموزش رنگ شدگی خودرو یا آموزش کارشناسی خودرو، از جمله آموزش هایی ست که به افراد و خریداران کمک می کند تا بتوانند با آگاهی کامل از تمامی موارد مربوط به خرید و فروش خودرو، تصمیم درست را اتخاذ کنند.

• در مورد آموزشگاه فنی نخبگان  

آموزشگاه فنی نخبگان دارای سابقه ای چندین ساله و درخشان در زمینه آموزش رنگ شدگی خودرو می باشد. این آموزشگاه بیش از 600 مرکز فعال و متخصص کارشناسی خودرو در سراسر کشور دارد.

کسب عنوان برتر مدیر شاسیته ملی سال 97 توسط مدیریت محترم آموزشگاه، از جمله افتخارات آموزشگاه می باشد. آموزشگاه پیشرو در ارائه خدمات آموزش کارشناسی خودرو، آماده ارائه آموزش تمامی سرفصل های مرتبط با کارشناسی خودرو می باشد.

 

آموزشگاه فنی نخبگان

  آموزشگاه فنی نخبگان مجری برگزاری آموزش رنگ شدگی خودرو

• سرفصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو

• سرفصل های ارائه شده کارشناسی خودرو:

۱- آموزش کارشناسی رنگ خودرو

۲- آموزش بازیابی رنگ خودرو

۳- آموزش ریکاوری خودرو

۴- آموزش رفع آفتاب سوختگی خودرو

۵- آموزش اجرای نانو سرامیک

۶- آموزش صفر شویی کابین و موتور با مواد نانو

۷- آموزش اجرای بولیش نانو

کارشناسی رنگ خودرو :  اموزش تشخیص رنگ خودرو کاشان

۸- کار با دستگاه تشخیص رنگ خودرو

9- آموزش نقاشی و رنگ آمیزی خودرو

و سایر آموزش های مرتبط …

• نحوه ی برگزاری آموزش رنگ شدگی خودرو

تدریس توسط اساتید مجرب کشوری و دانشگاهی همراه با برپایی کارگاه های عملی فوق العاده حرفه ای و تخصصی، انجام می گیرد.

علاقمندان جهت شرکت در دوره های آموزش کارشناسی، آموزش رنگ شدگی خودرو، آموزش ریکاووری رنگ خودرو و آموزش نقاشی و رنگ آمیزی خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه فنی نخبگان در تماس باشند.

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷

 • هشدار 

متاسفانه اخیرا مشاهده شده است برخی از افراد فرصت طلب، بدون داشتن دانش کافی و عدم آگاهی کامل از مبحث مهم آموزش کارشناسی رنگ خودرو اقدام به برگزاری دوره های آموزشی نموده اند. و متاسفانه باعث ایجاد مشکلاتی در این زمینه برای علاقمندان حوزه کارشناسی خودرو شده اند.

• آگهی های تبلیغاتی

 افرادی با دادن آگهی در سایت های مختلف اینترنتی به بهانه آموزش از علاقمندان به رشته آموزش کارشناسی رنگ خودرو مبالغی را دریافت کرده و پس از آن جوابگوی افراد نمی باشند.

لذا خواهشمندیم به هیچ عنوان قبل از حضور و اطمینان از صحت گفته افراد، هیچ گونه مبلغی را به حساب هیچ فردی واریز ننمایید. و قبل از هرگونه اقدامی با کارشناسان آموزشگاه فنی نخبگان مشورت کنید.

• پل های ارتباطی ما:

۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹ – ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱ – ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با متخصصان