آموزش ترکیب رنگ خودرو شیراز

♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب امروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

 

 

•مکانیزم موتور جت:

مکانیزم عملکردی موتور جت بر اساس قانون سوم نیوتون(قانون عمل عکس و عکس العمل)طراحی گردیده است

یعنی موتور جت جریان هوا را گرفته و پس از شتاب دادن آن را به صوررت پر فشار از انتهای موتور خارج می نماید.

طبق قانون عمل و عکس العمل در اثر رانده شدن پر فشار جریان گاز به سمت عقب موتور جت و مجموعه

همراه آن به سمت جلو رانده می شود و بدین گونه نیروی رانش ایجاد می گردد.

 

•اجزای موتور جت:

۱-مجرای ورود:

در کلیه موتور های جت یک مجرای ورود هوا وجود دارد که هوا از طریق آن وارد موتور

می شود.اندازه شکل مجرای ورود هوا تاثیر بسزایی بر روی قدرت موتور جت و راندمان

آن دارد.حتی شکل مجرای ورودی بر روی قدرت مانوردهی هواپیما و زایه حمله آن

در هنگام اوج گیری تاثیر گذار می باشد.

 

۲-کمپرسور:

هواییی که از طریق مجرای ورودی وارد موتور جت می شود لازم است که قبل از ورود

به محفظه احتراق توسط کمپرسور فشرده گردد.این کمپرسور ممکن است که از نوع

گریز از مرکز و یا محوری و یا ترکیبی از این دو مدل باشد.

در کمپرسور های گریز از مرکز هوا از جهت مقابل مکش گردیده و در راستای شعاعی

و عمود بر شفت اصلی کمپرسور رانده می شود.

 

۳-محفظه احتراق:

در موتور های جت نیز همچون موتور های احتراق داخلی بر روی هوای فشرده سوخت به صورت

پودری پاشیده می شود.این مخلوط هوا -سوخت در محفظه احتراق سوخته و گاز های ناشی از 

احتراق حاصل می گردند.فقط توجه داشته باشید که در اینجا محفظه احتراق به صورت بسته نمی باشد.

چراکه در موتور های احتراق داخلی محفظه احتراق یک حجم کاملا محصور شده ای بود که احتراق درون آن

به صورت لحظه ای و گسسته رخ می داد.

 

۴-مجرای خروجی:

گاز های تولید شده در اثر احتراق با سرعت بسیار زیاد و با فشار بالایی

به پره های توربین برخورد نموده و از انتهای موتو جت و از طریق یک نازل

خارج می گردد.خروج این گاز از انتهای موتور جت باعث انش آن به سمت جلو می شود.

 

۵-استارت:

موتور های جت نیز همچون موتور های احتراق داخلی برای راه اندازی نیاز به استات دارند.

با این تفاوت که اگر استارت در موتورهای احتراق داخلی معیوب گردد امکان راه اندازی موتور به

روش های دیگر وجود دارد.

ولی یک موتور جت را فقط می توان توسط استارت به کار انداخت.همچنین زمان استارت زدن

در موتور های احتراق داخلی به صورت لحظه ای و کوتاه مدت می باشد.

 

 

هشدار

متاسفانه اخیرا مشاهده شده است برخی از افراد فرصت طلب,

بدون داشتن دانش کارشناسی رنگ خودرو و عدم آگاهی کامل از مبحث

مهم کارشناسی رنگ خودرو اقدام به برگزاری دوره های آموزش کارشناسی و

تشخیص                                         رنگ                                  شدگی

خودرونموده و باعث ایجاد مشکلاتی در این زمینه برای علاقمندان حوزه کارشناسی رنگ خودرو شده اند.

 

تبلیغات کاذب

ونیز افردی با دادن آگهی در سایت های مختلف اینترنتی به بهانه آموزش از

علاقمندان به رشته کارشناسی رنگ خودرو مبالغی را دریافت کرده و پس از آن

جوابگوی افراد نمی باشند.

لذا خواهشمندیم به هیچ عنوان قبل از حضور و اطمینان از صحت

گفته افراد هیچگونه مبلغی را به حساب هیچ فردی واریز ننمایید.و قبل

از هرگونه اقدامی با کارشناسان آموزشگاه فنی نخبگان مشورت کنید.

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید.

 

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *