آموزش بازیابی رنگ خودرو

♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب امروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

 

 

•توربو شارژ:

باتوجه به اینکه نیروی مورد نیاز سوپرشارژ از سرمیل لنگ موتور تا می گردد و همین موضوع

باعث اتلاف انرژی است به تدریج توربو شارژ جایگزین سوپر شارژ گردید.

توربو شارژ نیز همچون سوپر شارژ وظیفه فشرده سازی هوای ورودی سیلندر ها را بر عهده دارد

تا با این کار راندمان حجمی موتور را افزایش دهد.

با این تفاوت که توربو شارژ انرژی موردنیاز خود را از انرژی گاز های خروجی موتور (دود)می گیرد.  

 

•اینتر کولر:

هنگامی که توربو شارژ هوا را فشرده می نماید در اثر افزایش فشار دمای آن

نیز افزایش می یابد.افزایش دمای هوا نیز باعث انبساط آن و کاهش مقدار اکسیژن 

موجود در یک حجم مشخص می گردد.بنابراین لازم است که از گرم شدن هوا

جلوگیری به عمل آید.برای این منظور از یک واحد خنک کننده به نام اینتر کولر

استفاده می شود که در جلوی رادیاتور نصب می گردد.

 

•افتر کولر:

همچون اینتر کولر به منظور خنک کاری هوای خارج شده از توربوشارژژ

قبل از ورود به داخل سیلندر مورد استفاده قرار می گیرد.با این تفاوت

که اینتر کولر در جلوی رادیاتور قرار می گیرد و هوای خارج شده از توربو شارژ

طی یک مسیر نسبتا طولانی با هوا خنک می شود.

 

•کاربراتور:

در موتور های اشتعال-جرقه ای (موتور های بنزینی)لازم است که قبل از ورود جریان هوا

به داخل سیلندر های موتور هوا با سوخت ترکیب گردیده بصورت یک مخلوط در آیند.

این عمل در واحدی به نام کاربراتور انجام می پذیرد.

در کاربراتور با استفاده از یک ونتوری سوخت بصورت ذرات معلق ریزی در می آید

که در هوا پخش گردیده است. 

کاربراتور دارای یک دریچه ورودی هوا می باشد که هوا پس از عبور

ازفیلتر هوا بدین طریق وارد کاربراتور می شود.

 

•پیاله کاربراتور:

در داخل کاربراتور و در کنار مسیر عبور جریان هوا یک ظرف کوچک سوخت وجود دارد.

سوخت بوسیله پمپ سوخت(پمپ بنزین)از باک پمپاژ گردیده و با عبور از چندین فیلتر

و صافی در نهایت وارد این ظرف سوخت می گردد.

این ظرف سوخت که به آن پیاله کاربراتور نیز گفته می شود توسط لوله ای

به ونتوری کاربراتور متصل گردیده است.

 

هشدار

متاسفانه اخیرا مشاهده شده است برخی از افراد فرصت طلب,

بدون داشتن دانش کارشناسی رنگ خودرو و عدم آگاهی کامل از مبحث

مهم کارشناسی رنگ خودرو اقدام به برگزاری دوره های آموزش کارشناسی و

تشخیص                                         رنگ                                  شدگی

خودرونموده و باعث ایجاد مشکلاتی در این زمینه برای علاقمندان حوزه کارشناسی رنگ خودرو شده اند.

 

تبلیغات کاذب

ونیز افردی با دادن آگهی در سایت های مختلف اینترنتی به بهانه آموزش از

علاقمندان به رشته کارشناسی رنگ خودرو مبالغی را دریافت کرده و پس از آن

جوابگوی افراد نمی باشند.

لذا خواهشمندیم به هیچ عنوان قبل از حضور و اطمینان از صحت

گفته افراد هیچگونه مبلغی را به حساب هیچ فردی واریز ننمایید.و قبل

از هرگونه اقدامی با کارشناسان آموزشگاه فنی نخبگان مشورت کنید.

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *