آموزش اجرا نانو سرامیک خودرو

♦آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

خرید خودرو  و نگهداری از آن جزء مسائلی ست که توجه زیادی را به خود جلب کرده و

هرروزه بحث ها و راهکارهای مختلفی در این مورد قابل ارائه است.مطلب امروز آرین تست وآموزشگاه فنی

نخبگان

در همین راستا با موضوع آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو به راهکار های مراقبت ازخودرو می

پردازد.

آرین تست با طرح موضوع مراقبت از خودرو در مقاله آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو سعی

در ارائه مطالبی دارد

که به شما کمک میکند بتوانید از خودروی خود چندین سال استفاده کرده و از لحاظ هزینه ای

هم خیلی درگیر هزینه های بالا نشوید.

با ما همراه باشید با مطلب آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو

 

 

•پمپ اولیه:

این پمپ همان پمپ سوخت می باشد که وظیفه رساندن سوخت از باک به سیستم سوخت رسانی را 

بر عهده دارد معمولا پمپ اولیه از لحاظ ساختمانی و مکانیزم عملکردی از نوع پمپ های پیستونی و یا دیافراگمی می باشد.

پمپ اولیه با گرفتن سوخت از باک و پمپاژ نمودن آن می تواند فشاری در حدود۲Barرا ایجاد نماید.

فشار باعث می شود سوخت بتواند مسیر فشار ضعیف شامل مسیر لوله های انتقالی و فیلتر را طی نموده و به پمپ انژکتور برسد.

 

•پمپ انژکتور:

سوخت پمپاژ شده توسط پمپ اولیه پس از طی نمودن مسیر لوله های انتقال و بعد از 

گذشتن از فیلتر سوخت به پمپ انژکتور می رسد.این پمپ در نزدیکی دهانه ورودی 

سیلندر ها قرار گرفته و وظیفه آن بالا بردن فشار سوخت و پاشش آن به داخل سیلندر 

ها می باشد.این پمپ قابلیت ایجاد فشار های خیلی بالا در حدود۲۰۰Barو یا حتی بالاتر را دارد.

 

•انواع پمپ انژکتور:

۱-پمپ انژکتور ردیفی (خطی):

به ازای هر یک سیلندر ها یک واحد پمپاژ جداگانه و مجزا وجود دارد.

در این واحد های پمپاژ از پمپ های پیستونی و یا پلانجری استفاده شده است.

حرکت رفت و برگشتی پیستون ها و یا پالانچرها توسط یک میل بادامک تامین می گردد.

 

 ۲-پمپ انژکتور یکپارچه:

در این مدل به ازای هر سیلندر یک پمپ انژکتور جداگانه وجود دارد

با این تفاوت که انژکتور با پمپ های انژکتور بصورت یکپارچه بوده و انژکتور ها

قسمتی از پمپ ها می باشند.

بنا براین بر روی هر سیلندر یک واحد پمپاژ وجود دارد که سوخت را مستقیما

و بدون هیچ واسطه ای به داخل محفظه احتراق تزریق می نماید.

 

۳-پمپ انژکتور آسیابی(دوار):

بر خلاف مدل های قبلی که برای هر سیلندر یک واحد پمپاژ جداگانه وجود داشت

در مدل آسیابی یک واحد پمپاژ مشترک وجود دارد در این مدل عمل تقسیم سوخت

بین انژکتور ها پس از پمپاژ سوخت انجام می گردد.بنابراین معمولا پمپ انژکتور های 

آسیابی کم حجم تر بوده و دارای ابعاد کوچکتری می باشند.

 

 

هشدار

متاسفانه اخیرا مشاهده شده است برخی از افراد فرصت طلب,

بدون داشتن دانش کارشناسی رنگ خودرو و عدم آگاهی کامل از مبحث

مهم کارشناسی رنگ خودرو اقدام به برگزاری دوره های آموزش کارشناسی و

تشخیص                                         رنگ                                  شدگی

خودرونموده و باعث ایجاد مشکلاتی در این زمینه برای علاقمندان حوزه کارشناسی رنگ خودرو شده اند.

 

تبلیغات کاذب

ونیز افردی با دادن آگهی در سایت های مختلف اینترنتی به بهانه آموزش از

علاقمندان به رشته کارشناسی رنگ خودرو مبالغی را دریافت کرده و پس از آن

جوابگوی افراد نمی باشند.

لذا خواهشمندیم به هیچ عنوان قبل از حضور و اطمینان از صحت

گفته افراد هیچگونه مبلغی را به حساب هیچ فردی واریز ننمایید.و قبل

از هرگونه اقدامی با کارشناسان آموزشگاه فنی نخبگان مشورت کنید.

نحوه برگزاری جلسات آموزشی و مزایای آموزشگاه

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای تحت نظر

اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود.

اسکان                        رایگان             و                اعطاء            مدارک          داخلی           بین      المللی     و

پذیرش دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایای آموزشگاه

فنی نخبگان می باشد.

پل های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر,انجام هماهنگی,ثبت نام,نحوه برگزاری و آگاهی از

سر فصل های آموزش کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو و آموزش ریکاوری

رنگ خودرو با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید.

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *